Bezpečná hloubka dezénu minimálně 3 mm

Z výsledků testů jednoznačně vyplývá, že u zimních pneumatik je bezpečná hloubka dezénu nejméně 3 mm.

Bezpečná hloubka dezénu minimálně 3 mm

Atego ve třídě 12 t na hybridní pohon

Mercedes-Benz Atego BlueTec Hybrid oslavil světovou premiéru v listopadu 2007. Vývoj hybridního nákladního vozidla doznal od té doby velký pokrok nejen z hlediska samotné konstrukce, ale i vzájemného sladění vozidla s hybridními komponenty.

Atego ve třídě 12 t na hybridní pohon

Audi komunikuje se semafory

V rámci projektu Travolution vývojáři Audi navrhli koncepci dialogu mezi automobily a semafory, čímž dosáhli zkrácení prostojů čekáním na zelenou a omezili počet fází, v nichž řidič musí akcelerovat.

Audi komunikuje se semafory

Pařížský autosalon za dveřmi

Přijměte pozvání na pařížský autosalon, který své brány otevírá od 2. do 17. října 2010. Pařížský autosalon je považován za jeden z nejvýznamnějších světových autosalonů roku.

Pařížský autosalon za dveřmi

Saab Automobile a BMW podepsali dohodu o dodávce benzínových motorů

Saab Automobile a BMW dnes oznámily uzavření dohody o dodávce motorů, které budou použity při výrobě budoucích generací automobilů Saab. V rámci dohody o nákupu, dodávkách a vývoji bude od roku 2012 BMW dodávat Saabu čtyřválcové přeplňované zážehové motory o objemu 1,6 litru. Motory budou uzpůsobeny konkrétním požadavkům automobilky Saab.

Saab Automobile a BMW podepsali dohodu o dodávce benzínových motorů

Zelená novinka - WR G2

Finská společnost Nokian Tyres patří mezi největší celosvětové specialisty na zimní pneumatiky. Společnost využívá nejmodernější testovací metody pro vývoj nových pneumatik. Technici nyní vyvinuli metody, které umožňují s přesnou vypovídací hodnotou testovat chování pneumatik na rozbředlém sněhu.

Zelená novinka - WR G2

Nové značení pneumatik

Ve vztahu k vyšší bezpečnosti, ale i kvůli jednotnějšímu a srozumitelnějšímu značení bylo od začátku letošního roku Evropskou komisí rozhodnuto o povinném značení pneumatik.

Nové značení pneumatik

Zimní pneumatiky a bezpečnost

Stejně jako neexistuje oblečení, ve kterém by nám bylo po celý rok příjemně, tak neexistuje ani pneumatika, která by poskytovala stejné jízdní vlastnosti v zimě a zároveň v létě.
Rozdíl mezi letními a zimními pneumatikami je především v měkkosti směsi. Směs pro letní pneumatiky totiž při teplotě klesající pod +7°C velmi nebezpečně tvrdne a ztrácí tak i za běžných klimatickách podmínek bezpečný kontakt s vozovkou. Zimní pneumatika je naopak vytvořena z měkčí směsi a může si tak zachovat přilnavost k vozovce i za teplot hluboko pod bodem mrazu.
 

Zimní pneumatiky a bezpečnost

Nový SEAT Alhambra v prodeji

Španělská automobilka SEAT uvádí na český trh druhou generaci oblíbených víceúčelových vozů Alhambra. Automobil využívá nových technologií, včetně přeplňovaných motorů TSI a TD

Nový SEAT Alhambra v prodeji

Peugeot 3008 HYbrid4 počítá se vznětovým motorem

Francouzský výrobce zveřejnil podrobnosti o hybridním crossoveru, který kombinuje vznětový motor a elektromotor a dovede jet v bezemisním režimu

Peugeot 3008 HYbrid4 počítá se vznětovým motorem
1 2 297 298 299 300 301 303 305

Magazín:

05/2018

Obsah č. 05/2018:

  • Alternativní pohony
  • Fleet Derby-Flotila Roku
  • Nástroje správy flotil
  • Emisní limity
  • Povinné lékařské prohlídky
  • Elektromobilita

+Objednat předplatné

> Mediaplán 2019