S počtem 604 629 vozidel dosáhla BMW Group se značkami BMW, MINI a Rolls-Royce svého nejlepšího výsledku za první čtvrtletí ve své historii. To znamená zvýšení dodávek vozů zákazníkům o 3 %  ve srovnání s předchozím rokem a současně poprvé překročení hranice 600 000 vozů za dané období. Březen 2018 byl v prodejích navíc vůbec nejlepším samostatným měsícem s celkovými dodávkami 256 162 (+0,5 %) vozidel. Březnové prodeje byly navíc mírně ovlivněné písečnou bouří, která zpozdila přibližně 5000 vozidel na cestě z německého přístavu Cuxhaven. Protože situace v oblasti přístavu stále není příznivá, očekáváme, že bude mít částečně vliv také na prodeje v dubnu.

Celosvětový prodej 26 858 elektrifikovaných vozidel BMW a MINI potvrzuje BMW Group do pozice celosvětově vedoucího dodavatele prémiové elektrifikované mobility a směřuje k dosažení předsevzatého cíle prodeje v roce 2018 nejméně 140 000 elektrifikovaných vozů. Prodeje vozů BMW i, BMW iPerformance a MINI Electric vzrostly v USA o 78,0 %, díky čemuž se jedná o největší samostatný trh pro tento typ vozidel na světě. S počtem 5743 mají elektrifikované modely na prodejích BMW Group v USA podíl 6,8 %. Podobného tržního podílu dosáhly také ve Velké Británii a Irsku, kde se meziročně zvýšily prodeje elektrifikovaných modelů o 23,3 % na celkový počet 4148 kusů. Ve Skandinávii je každý čtvrtý dodaný vůz BMW Group vybaven elektrifikovaným pohonem.

Značka BMW dosáhla s celosvětovými prodeji 517 447 vozidel meziročního nárůstu o 2,8 %, což je nejlepší výsledek v prvním čtvrtletí. Na všech hlavních trzích pokračoval růst. Následující modelové řady dosáhly největších meziročních zlepšení: BMW řady 1 (53 727/+27,8 %), BMW X1 (77 296/+17,0 %) a BMW řady 5 (94 733/+13,5 %), pro nějž je to nejlepší první čtvrtletí vůbec.

První tři měsíce letošního roku byly úspěšné také pro značku MINI, která za toto období rovněž dosáhla svého rekordu (86 375/+4,0 %). „MINI opět v prvním čtvrtletí zvýšilo své prodeje. Díky březnovému uvedení na trh aktualizovaných modelů MINI a MINI Cabrio očekáváme, že tento trend udržíme i v dalších částech roku,“ sdělil Peter Schwarzenbauer, člen představenstva BMW AG odpovědný za MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad. „Od tohoto okamžiku si mohou zákazníci užívat zdokonalené vlastnosti hlavních modelů MINI, kterým patří téměř dvě třetiny prodejů značky,“ dodává. 

Prodeje automobilů Rolls-Roycese od ledna do konce března zvýšily o 10,1 %. Poptávka po vozech Rolls-Royce je stále vysoká, jen podmínky na trhu na Středním východě zůstávají znepokojivé. Již v lednu si první zákazníci vyzvedli první kusy nové generace modelu Phantom, jehož pomyslná kniha objednávek je pro letošní rok plná. Společnost se nyní připravuje na zahájení prodeje již dříve oznámeného modelu Rolls-Royce Cullinan.

První čtvrtina roku byla rekordní též pro motocyklovou divizi BMW Motorrad, která zákazníkům dodala 35 858 motocyklů a maxi-skútrů (+0,6 %).