Citroën v roce 2019 oslaví 100. narozeniny: 100 let odvahy, inovací, sportovních úspěchů a legendárních reklam . Všechny tyto přívlastky se objevují v nové verzi kampaně značky, v níž se ve čtyřech nových scénách vrací stopař z 1.

Citroën v březnu uvedl první díl své kampaně a nyní se vrací s novou verzí, na jejímž vzniku se podílela agentura Traction. V tomto 2. dílu, který bude vysílán i v zahraničí, se na scénu vrací stopař z předchozího dílu a s ním čtyři nové sekvence.

Jacques Séguéla/Citroën DS: ve voze DS Pallas se v šedesátých letech objevuje slavný reklamní tvůrce, který byl autorem kampaní Citroën z osmdesátých let (Divoké šípy, AX na Velké čínské zdi, Visa GTi na letadlové lodi Clémenceau, CX s Grace Jones, atd.) a vynálezce výpravných reklam, pro něž měl nadání i sám André Citroën.

Xsara Picasso: našemu hrdinou zkříží cestu dítě, které se mu velmi podobá, jež sedí v prvním kompaktním MPV značky.

Sébastien Loeb/Citroën Xsara WRC: náš hrdina nasedá společně se Sébastienem Loebem do závodního vozu, s nímž se v roce 2004 stal poprvé mistrem světa v rallye. Se svým spolujezdcem Danielem Elenou  
získal pro značku osm titulů v Poháru konstruktérů a jako pilot dosáhl na devět titulů. Tyto výsledky jsou navždy vryty v srdcích fanoušků značky, která od počátku umožňovala památné výkony, jako byly výpravy v polopásových vozech Citroën.

Nové SUV Citroën C5 Aircross: film pokračuje na palubě nejnovějšího vozu značky, v němž se sešla parta dobrodruhů. Připomínáme, že nové SUV Citroën se zde v reklamě představuje úplně poprvé, několik dnů před spuštěním své vlastní reklamní kampaně.