Technologie e-POWER je hitem u zákazníků v Japonsku, kde pomohla modelu Nissan Note stát se nejprodávanějším vozidlem v této zemi. Kombinací 100% elektrického pohonu se zážehovým motorem, který nabíjí baterii, poskytuje hnací ústrojí e-POWER zákazníkům okamžitou a plynulou akceleraci a vynikající spotřebu paliva.

Uvedení této technologie na evropský trh do roku 2022 posílí vedoucí pozici společnosti Nissan v oblasti elektrifikovaných vozidel v tomto regionu, kde je již nyní model Nissan LEAF nejprodávanějším elektromobilem.

Hnací ústrojí e-POWER, které staví na úspěchu modelu LEAF, je součástí souboru nových technologií, které se v následujících třech letech dostanou do nejprodávanějších vozidel Nissan v Evropě. Do roku 2022 se prodej elektrifikovaných vozidel Nissan zvýší pětinásobně a ke konci toho roku bude dvojnásobkem tržního průměru. Koncept IMQ, představený na ženevském autosalonu, je výkladní skříní pokročilých technologií a designu a je vybaven verzí hnacího ústrojí e-POWER s pohonem všech kol.

Systém e-POWER zahrnuje zážehový motor s generátorem, měnič proudu, baterii a elektromotor. Zážehový motor, využívaný výhradně k dobíjení vysoce výkonné baterie, vždy běží v optimálních otáčkách. Díky tomu má vynikající spotřebu a nižší emise oproti tradičnímu spalovacímu motoru.

Hnací ústrojí e-POWER je v současnosti dostupné v Japonsku u modelů Note a Serena. Více než 70 % prodeje modelu Note a téměř polovinu prodeje modelu Serena v této zemi představují verze s hnacím ústrojím e-POWER.

Vedoucí pozici společnosti Nissan v oblasti elektrifikovaných vozidel podtrhuje zveřejněná zpráva o tom, že celkový globální prodej 100% elektrického modelu Nissan LEAF dosáhl 400 000 vozidel – což upevňuje jeho pozici celosvětově nejprodávanějšího elektromobilu.

Více než 3 000 zákazníků si během pouhého měsíce po globálním uvedení na trh objednalo model LEAF s 62kWh baterií.

Do centra pozornosti se dostává také Nissan Energy. Ke konci tohoto roku bude na trh uvedena jednotka Nissan Energy ROAM, přenosná baterie odolná vůči povětrnostním vlivům. Jednotka ROAM bude využívat články z již použitých baterií vozu LEAF a poskytne ukládací kapacitu 700 Wh a výkon 1 kW.