Citroën vyrábí především běžné vozy pro široké spektrum zákazníků a proto je třeba se neustále přizpůsobovat aktuálním trendům ve vývoji společnosti. Tuto snahu můžeme vidět v bohaté historii, kam patří modely Traction Avant, 2 CV, Méhari a další. Většina z těchto vozů má  moderního nástupce, kterého si dnes zákazníci mohou koupit.

Automobilka naplňuje vizi „people minded brand“ a dnes ji naprosto přirozeně ilustruje v novém mezinárodním podpisu „Inspired by You“. Tento nový podpis je součástí kampaně „Citroën Inspired By You“, která byla představena na pařížském autosalonu 2016 a poté se v 1. pololetí 2017 rozšířila na mezinárodním poli, zejména v Latinské Americe a v Číně. Nové motto „Inspired by You“, jež je nejnovějším výrazem dynamiky značky, nahrazuje předchozí motto „Créative technologie“ (2009) a poprvé se představí na frankfurtském autosalonu 2017.

Nová ideologie se skrývá v celé řadě produktů a technologií. Svěžího ducha a moderní životní styl prezentuje řada modelů C3,  z technologií pak můžeme jmenovat ochranné prvky Airbump, kameru ConnectedCAM Citroën nebo tlumiče s hydraulickými dorazy Progressive Hydraulic Cushions.

Citroën přichází v rámci uvádění nové C3 Aircross na trh s novinkou, která 100 % zapojuje uživatele sociálních sítí a dává jim možnost vybrat si sekvence určené pro reklamní film k novému kompaktnímu SUV. Vše proběhne živě na Facebooku ve dnech 7. a 14. září, kdy bude možné hlasovat pro 8 scén ilustrujících různé možnosti využití vozu. Značka touto světovou premiérou, která se odehraje v 5 zemích, v nichž se vůz dostává na trh ve stejnou chvíli jako v Francii, opět v praxi realizuje své motto „Citroën Inspired by You“ a tentokrát vyzývá zájemce z řad veřejnosti, aby spolurealizovali reklamní film!

Reklamní film představí různé aktivity, způsoby využití a různé uživatele, například surfaře, který vytahuje z vozu surfovací prkno, otce s dětmi, akrobata, který nastupuje do auta ne dveřmi, ale otevřenou střechou a podobně. Při každém hlasování má uživatel možnost zvolit si mezi dvěma scénáři. Dne 7. září se hlasování týká 1. části filmu, kde jsou k výběru 4 možnosti volby, a tedy 4 × 2 scény. Pokračování filmu bude k dispozici 14. září, kdy budou opět 4 možnosti výběru. Živé hlasování bude ve Francii k dispozici od 17 do 21 hodin, zájemci se mohou připojit kdykoliv během této doby. Kromě hlasování jim značka nabízí možnost vidět jako první nová videa vozu C3 Aircross.

A jako třešničku na dortu budou mít účastníci hlasování možnost film zhlédnout exkluzivně na facebookové stránce Citroënu již 30. září, tedy den před 1. televizním vysíláním.