Opel Insignia je nyní po faceliftu. Roman Macháček ocenil především jízdní vlastnosti a komfort cestování.

ÚJV Řež využívá operativní leasing

Vozový park společnosti tvoří přibližně sto osobních vozidel, v něm jasně dominuje Škoda Octavia se vznětovými motory. Financování je zajišťováno formou operativního leasingu v režimu full service.

ÚJV Řež poskytuje širokou škálu služeb v oborech klasické i jaderné energetiky a zavádí výzkumné a vývojové projekty do praxe. Společnost se dlouhodobě podílí na desítkách zahraničních projektů v zemích EU, v Americe, Asii a východní Evropě, a patří mezi přední evropská výzkumná centra.

ÚJV Řež je také výrobcem radiofarmak, která jsou důležitá pro diagnostiku nemocí. Jako jediná společnost v ČR nabízí certifikovanou likvidaci tzv. institucionálního odpadu z nemocnic a průmyslu.

Chcete se také zúčastnit? Zaregistrujte se zde.
Z došlých registrací vybereme řidiče, kteří v tomto roce budou moci nejnovější modely testovat. V dohodnutém čase vám vůz dovezeme až do firmy a v pondělí zase odvezeme.

Opel Insignia

Insignia prošla na konci loňského roku výraznějším omlazením a změny se dotkly všech důležitých částí včetně pohonných jednotek. Ladnější karoserie se může chlubit součinitelem aerodynamického odporu vzduchu 0,25, což je vůbec nejnižší hodnota ve střední třídě sedanů (0,28 u verze kombi).

Výrazně se zapracovalo také na interiéru. Středový panel již neobsahuje změť malých tlačítek, nahradily je dva multifunkční osmipalcové displeje.

Insignia je k dispozici jako sedan, hatchback a kombi, přičemž nejlevnější insignii pořídíte za bezmála 518 000 Kč. Přibyly také tři úplně nové motory, které spolu s výborným součinitelem aerodynamického odporu vzduchu (sedan 0,5, kombi 0,28) umožňují vysokou ekonomiku provozu. Tyto hodnoty navíc patří v současnosti k vůbec nejlepším.

 

Hodnocení manažera!

„I když mám zkušenosti s různými značkami automobilů, Opel Insignii jsem vyzkoušel poprvé a musím uznat, že mě tento model po všech stránkách příjemně překvapil.

Facelift insignii sluší. Design je velmi povedený, působí moderním a nadčasovým dojmem a zároveň není přehnaně extravagantní. I přes velikost a vyšší hmotnost automobilu mě jízdní vlastnosti mile překvapily. Insignii jsem vyzkoušel na velmi odlišných typech silnic a mohu potvrdit, že všude seděla jako přibitá. Karoserie se v zatáčkách nenaklání a velmi přesné a strmé řízení radost z jízdy ještě více umocní. Další velkou pochvalu zaslouží anatomie sedadel.

Snad jedinou výtku bych měl k zadním sedadlům, respektive k menší výšce nad zadními sedáky. Vyšší cestující se proto bude muset v tomto sedanu posadit dopředu. Kombi je v tomto směru znatelně prostornější. A když už kritizujeme, tak ovladače na multifunkčním volantu by mohly být více zapuštěné. To je ale čistě individuální záležitost. Ergonomie ovládacích prvků je jinak příkladná. Nový dotykový displej na středovém panelu je přehledný a snadno ovladatelný. Interiér jako celek hodnotím jako hodně povedený.

Velmi příjemně fungovaly také systémy, kterými byla půjčená verze vybavená. Jednalo se především o adaptivní tempomat a asistent udržování v jízdním pruhu.“

Galerie