Nový nástroj Michelin MyPortal, dostupný na stránkách www.myportal.michelingroup.com, zefektivňuje správu vozového parku díky intuitivnímu a uživatelsky snadno ovladatelnému systému. Michelin MyPortal nahradí stávající B2B platformu MyAccount, která bude v brzké době deaktivována a jejíž současní uživatelé mohou již nyní snadno převést svůj účet na nové řešení.

Michelin MyPortal poskytuje tři základní funkce, které nabízejí komplexní zákaznický servis:

  1. Transakční funkce – zákazníci mají možnost přímo na platformě spravovat procesy související s pneumatikami a zárukami.
  2. Kontaktní funkce – platforma funguje jako nástroj pro kontaktování firmy Michelin v případě jakýchkoliv dotazů či žádostí týkajících se například pneumatik či záručního servisu. Platforma rovněž poskytuje přístup k promočním akcím a speciálním nabídkám určeným výhradně pro její uživatele
  3. Provozní funkce – platforma poskytuje uživatelsky snadno ovladatelné nástroje pro sledování nákladů na pneumatiky nebo času stráveného na administrativních činnostech a celkové správě vozového parku.

Na platformě Michelin MyPortal bude zveřejňován personalizovaný obsah pro zákazníky ze všech odvětví, ať již používají pneumatiky v dálkové přepravě, ve městě, na staveništích či v zemědělství. Díky tomu nové stránky poskytnou užitečné informace majitelům a provozovatelům různých typů vozových parků: osobních vozidel, užitkových vozidel, malých a velkých nákladních vozidel, zemědělských strojů, průmyslových vozidel aj.

Nová platforma je dostupná na stránkách www.myportal.michelingroup.com, kde si každý fleetový zákazník společnosti Michelin může vytvořit svůj účet.