Globální prodeje značky SEAT vzrostly v období od ledna do dubna 2019 meziročně o 7 %. SEAT poprvé prodal během prvních čtyř měsíců roku více než 200 000 vozů, přesně 202 600. Od ledna do dubna 2018 dodal SEAT 189 300 vozů, což byl do letošního roku nejlepší výsledek.  

SEAT prodal v dubnu 51 000 vozidel, což je o 1,8 % více než v dubnu 2018. Byl to nejlepší dubnový výsledek, který překonal loňský duben s 50 100 prodanými vozy. 

Také prodeje nové značky Cupra pokračují v překonávání rekordů. Během prvních čtyř měsíců letošního roku bylo prodáno 7900 vozů Cupra, což je o 82,3 % více než ve stejném období roku 2018.

V prvních čtyřech měsících roku 2019 dosáhly největšího meziročního růstu Německo, Alžírsko a Velká Británie. Největším trhem společnosti SEAT v tomto období bylo Španělsko, které vzrostlo o 4,2 % na celkových 40 900 prodaných vozů. SEAT je vedoucí značkou ve Španělsku a Leon je nejprodávanějším modelem. Po Španělsku následují Německo (40 100 vozů; +13,4 %) a Velká Británie (25 500 vozů; +7,6 %). Francie a Itálie, dvě klíčové země v růstové strategii společnosti SEAT v Evropě, zaznamenaly dvouciferný nárůst na 11 400 (+14,6 %), resp. 9600 (+14,4 %) prodaných vozů. 

Prodeje společnosti SEAT razantně vzrostly rovněž v Rakousku (8000 vozů; +2,5 %), Švýcarsku (4600 vozů; +13,9 %), Nizozemí (4100 vozů; +22,3 %), Švédsku (2700 vozů; +14,1 %) a Dánsku (2200 vozů; +28,4 %), ale i v Alžírsku, které pokračuje v silném růstovém trendu s téměř 12 000 dodanými vozidly (11 900 vozů; +18,7 %). 

Také finanční výsledky vzrostly

Nárůst prodeje a pozitivní vliv prodeje vozidel s vyšší ziskovou marží umožnil nárůst provozního zisku společnosti SEAT na rekordních 89 milionů eur v prvním čtvrtletí roku 2019, což je o 5,5 % více než ve stejném období roku 2018 (85 milionů eur). Výnosy z prodeje společnosti SEAT navíc poprvé překročily hranici 3 miliard eur (3,053 miliardy) v období od ledna do března 2019, což je o 9,7 % více než v prvních třech měsících loňského roku (2,782 miliardy eur).