Tato nová jednotka kombinuje výrazné rozšíření radosti z řízení s vyšším točivým momentem při nízkých rychlostech motoru plus vyšší, konzistentnější točivý moment při vyšších otáčkách motoru, nižší spotřebu paliva a emise CO2. Splňuje také nejvyšší standardy pro spolehlivost a odolnost. Zároveň jsou automobily s těmito motory osazeny filtrem pevných částic.

Celková úspora motoru 1.3 oproti staršímu motoru 1.2 je 8%, převážně díky optimalizaci spalování, menšímu tření a zvýšení tepelné účinnosti. Nový motor zároveň disponuje vyšším výkonem a točivým momentem (v závislosti na variantě), ale především využitelností maximálního točivého momentu v širším spektru otáček.

U vozu Renault Captur bude motor s výkonem 130 koňských sil spojený s šestistupňovou manuální převodovkou a vyvine maximální točivý moment 220 Nm od 1,500 min-1 do 3,500 min-1. Motor bude také k dispozici ve variantě s výkonem 150 koňských sil. Tato verze může být spojena s šestistupňovou manuální převodovkou nebo  šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC), s maximálním točivým momentem 250 Nm od 1,600 min-1 do 3,250 min-1. Verze TCe 150 GPF je oproti verzi TCe 130 GPF dražší o 15 000 Kč.

Ceny modelu Captur s motorem 1.3 TCe

Výbava Motorizace Cena
Limited TCe 130 GPF 399 900
TCe 150 GPF 414 900
TCe 150 EDC GPF  444 900
Intens TCe 130 GPF 444 900
TCe 150 GPF 459 900
TCe 150 EDC GPF 489 900