Vzhledem k tomu, že se dnes všichni snažíme optimalizovat svůj čas, spouští Citroën, jako značka se sloganem Inspired by You, službu CITROËN SERVICE 24/7. Díky této inovativní službě může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět. Umožní mu to zcela bezpečný samoobslužný systém, který byl již úspěšně odzkoušen ve francouzských městech Massy a Marseille a v prvním pololetí 2020 se rozšíří do 50 míst v Evropě.

Hlavním úkolem služby CITROËN SERVICE 24/7 je umožnit zákazníkovi předávat a přebírat auto v případě běžného servisu  kdykoliv, a to díky zcela bezpečnému automatickému samoobslužnému systému. V terminálu odevzdá klíč a technický průkaz, platba probíhá online. Po ukončení zásahu je zákazník informován prostřednictvím SMS a může si kdykoli prostřednictvím stejného terminálu vyzvednout klíč a doklady a odjet svým vozem, který je zaparkovaný na vyhrazeném parkovišti. Výsledkem je nová možnost komunikace - jednoduchá a bez dodatečných nákladů - díky níž není zákazník nijak limitovaný časem a usnadní se mu tak život, přitom je však zajištěna stejná kvalita služeb jako při tradičním postupu.

Maximálně flexibilní
Tento velmi flexibilní systém umožňuje zákazníkovi používat terminál tak, jak mu vyhovuje: může vůz například pouze předat (a vyzvednout si ho tradičním způsobem), nebo naopak.

Princip tohoto samoobslužného terminálu umožňuje také další využití, například
možnost kdykoliv převzít/odevzdat náhradní vůz, jako eventualitu při odevzdání/převzetí vlastního vozu. Dále také kdykoliv převzít/odevzdat vůz z půjčovny, v rámci krátkodobého pronájmu Citroën Rent&Smile.
Silný potenciál
Zákazníci tuto službu CITROËN SERVICE 24/7, která se již rok úspěšně testuje v prodejnách/servisech PSA Retail v Massy a Marseille, hodnotí průměrnou známkou 4,8 z 5. Služba, která je v téměř 70 % případů využívaná v době mimo otevírací dobu prodejny, ukazuje, jak je taková možnost opodstatněná a slouží dokonce jako nástroj k získání nových zákazníků.

Služba CITROËN SERVICE 24/7 se v průběhu první poloviny roku 2020 rozšíří do 50 prodejen Citroën po celé Evropě a do konce roku 2020 by mělo v zahraničí fungovat více než 100 terminálů.

Projekt CITROËN Service 24/7 je vedený oddělením Business Lab skupiny PSA, jehož posláním je nacházet nové obchodní příležitosti, prověřovat je a přeměňovat na nové aktivity skupiny.