Prémiová automobilka Volvo Cars bude i nadále pokračovat ve svém odklonu od tradičních automobilových akcí, přičemž se bude soustředit spíše na to, aby médiím a spotřebitelům představovala nové modely, technologie a služby způsobem, který bude přesně na míru konkrétním požadavkům. 

Posun směrem ke specifické komunikaci za určitým účelem podporuje ambici společnosti změnit její vztah se základnou zákazníků. Cílem je vybudovat si během první poloviny příštího desetiletí přímé spojení s více než pěti miliony spotřebiteli. 

O této snaze svědčí i způsob uvedení posledních dvou nových modelů: kompaktní SUV Volvo XC40 bylo odhaleno v rámci proslulého milánského týdne módy, zatímco nové prémiové kombi střední velikosti Volvo V60 zažilo svůj debut na příjezdové cestě rodinného domu na předměstí Stockholmu. 

Koncem tohoto měsíce představí automobilka Volvo Cars také svůj nový sportovní sedan – Volvo S60. Tentokrát se bude vše odehrávat v rámci slavnostního otevření první americké továrny automobilky Volvo v Charlestonu v Jižní Karolíně.

Součástí strategie společnosti, která cílí na novou smíšenou skupinu příznivců a jejímž smyslem je věnovat se vlastním aktivitám, je rozhodnutí nezúčastnit se ženevského autosalonu 2019.

„Změna, jíž v současnosti automobilový průmysl prochází, nabízí společnosti Volvo Cars možnost vytvoření nové základny příznivců a nové způsoby, jak uvádět naše produkty na trh,“ oznámil Björn Annwall, senior viceprezident pro strategii, značku a prodej ve společnosti Volvo Cars. „Automatická účast na tradičních průmyslových akcích již není udržitelná a my musíme náš způsob komunikace upravit tak, aby naše sdělení přišla ve správné formě, v pravý čas a byla přizpůsobena povaze technologií, které chceme představit.“

Björn Annwall dále pokračoval: „Tím se nechceme s mezinárodními autosalony nadobro rozloučit. Očekáváme, že se budou akce, jakou je ženevský autosalon, dále rozvíjet a my se k nim v budoucnu třeba vrátíme.“

Nový sportovní sedan automobilky Volvo Cars, model S60, doplní obnovené produktové portfolio. Zmíněná obměna odstartovala s představením Volva XC90 v roce 2014. Od té doby automobilka slaví každý další rok rekordního prodeje a zisků.