BMW Group

1959   60 let   Nový začátek pro BMW. Malí akcionáři odmítli nabídku na převzetí společností Daimler-Benz, když věřili v úspěch připravovaného BMW 700. Svůj podíl navýšil Herbert Quandt, který společnost restrukturalizoval.

1969   50 let   BMW přesouvá výrobu motocyklů do Berlína, protože potřebuje uvolnit své kapacity v Mnichově pro rozšiřující se výrobu automobilů. Od počátku 70. let BMW chystá výrobu nové generace motocyklů.

1979   40 let   BMW AG založilo společný podnik se společností Steyr-Daimler-Puch AG na výrobu motorů v rakouském Štýrském Hradci. V roce 1982 se společnost přejmenovala na BMW Motoren GmbH a dnes je zde kompetenční centrum na vývoj vznětových motorů.

1989   30 let   BMW rozhoduje o výstavbě výrobního závodu v USA.

1994   25 let   Spuštění výroby ve Spartanburgu v Jižní Karolíně. Jako první z výrobní linky sjíždělo BMW řady 3 a následně roadstery Z3 a Z4. Dnes americká továrna vyrábí modely BMW X3, X4, X5, X6 a X7.

1994   25 let   BMW kupuje britskou společnost Rover Group, do níž patří značky Land Rover, Rover, MG, Triumph a Mini. BMW nakonec Rover Group v roce 2000 prodává a nechává si pouze značku MINI.

2004   15 let   Otevření první továrny v Číně na základě partnerství v rámci společnosti BMW Brilliance Automotive Ltd.

BMW

1954   65 let   BMW 502 s karoserií „barokních“ tvarů bylo prvním poválečným německým vozem s osmiválcovým motorem. Luxusní limuzína byla vzdáleným předchůdcem dnešního BMW řady 7.

1959   60 let BMW 700, kompaktní sportovně laděný vůz s motorem vzadu pohánějícím zadní kola. První nově vyvinuté poválečné BMW.

1989   30 let   Představení BMW 850i – velkého luxusního kupé vybaveného nejmodernějšími technologiemi a motorem V12. Sériová výroba byla zahájena na jaře 1990.

1994   25 let   Třetí generace BMW řady 7 se proslavila ve filmu Zítřek nikdy neumírá s agentem Jamesem Bondem. Byla nabízena s mnoha motory s šesti až dvanácti válci a dvěma délkami karoserie. 

1999   20 let   První generace BMW X5 představená na autosalonu v Detroitu přinesla nové pojetí vozů SAV s pro BMW typickou dynamikou a sportovními jízdními vlastnostmi.

2004   15 let   První generace BMW řady 1 navázala na modely Compact BMW řady 3. Přináší BMW do prémiového segmentu nižší střední třídy. Zachovává si klasickou koncepci pohonu a postupně se kromě 3- a 5dveřového hatchbacku rozšiřuje o karosářské verze Coupé a Cabrio.

2009   10 let   Druhá generace BMW Z4 přišla na trh s pevnou skládací střechou a ve výrobě vydržela sedm let.

2009   10 let   S první generací X1 vstoupilo BMW do segmentu prémiových kompaktních vozů SAV.

2009   10 let   Originálně pojaté provedení Gran Turismo rozšířilo nabídku BMW řady 5 o prostorný model s výše umístěnými sedadly.