Český trh, Finance

Trh s novými vozy klesá, sekundárnímu se naopak daří

>Redakce Redakce
01 srpna, 2019

Založení programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select v březnu roku 2018 podpořilo prodej ojetých vozů značek Peugeot a Citroën a současně na českém trhu vznikl nový hráč na poli obchodu s ojetými vozy všech značek. O důležitosti projektu pro švýcarskou skupinu Emil Frey svědčí i značné prostředky vložené do vytvoření prodejního a servisního zázemí za účelem zajištění nadstandardní kvality produktů a služeb. Další investice do rozvoje programu jsou nezbytné, stejně tak jako postupné zvyšování všeobecného povědomí, přesto už dnes může program Emil Frey Select a potažmo celá divize ojetých vozů skupiny Emil Frey slavit významný obchodní úspěch: 2039 prodaných ojetých vozů za první pololetí roku 2019 (+ 21 % oproti 1. pololetí roku 2018).

Prodejům ojetých vozů skupiny Emil Frey jednoznačně dominovaly roční vozy. Řada klientů volí program Emil Frey Select pro jeho hlavní benefit – plnohodnotnou roční záruku a asistenci s platností v celé EU. Červnová akční nabídka prodloužila tuto záruku na dva roky, díky čemuž byl červen v rámci ojetých vozů skupiny Emil Frey prodejně nejúspěšnějším měsícem v historii (444 prodaných vozů). Jedna třetina klientů v uplynulém období využila služeb, které program Emil Frey Select nabízí, jako financování a pojištění. 

Z hlediska marketingu se ukázalo jako vynikající obchodní strategie navázání partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Cílem programu Emil Frey Select pro další pololetí je, stejně jako i pro značkové programy Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select, pokračující prodejní růst, zvyšování podílu na českém trhu ojetých vozů a další růst úrovně kvality nabízených produktů a služeb.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit