Devět let využívá společnost CCB operativní leasing

Společnost Czech Credit Bureau využívá operativní leasing v režimu full-service již 9 let. V té době u nás operativní leasing teprve začínal, přesto již tehdy firma kladla důraz na to, aby provoz autoparku alokoval jen minimální lidské zdroje. K rozhodnutí využít operativní leasing pomohl také fakt, že majoritní vlastník, skupina CRIF, formu operativního leasingu využívala i v jiných zemích. Není bez zajímavosti, že vnitřní kalkulace včetně zahrnutí přístupu TCO i tak vycházela pro operativní leasing pozitivně. 

Vozový park společnosti CCB čítá dvacet automobilů a jeho skladba je poměrně různorodá. Všechny vozy jsou osobní, většinou ve verzi kombi. S ohledem na postupně se zvětšující pool a nové možnosti služeb dostupných na trhu, společnost CCB přešla z režimu jednoho hlavního poskytovatele na dva tak, aby vždy našla ideální poměr mezi kvalitou, rozsahem služeb a jejich cenou. Vozový park je obměňován průběžně.

Společnost Czech Credit Bureau, a.s. je zakladatelem Bankovního a Nebankovního úvěrového registru v České republice. Dodává také řešení pro řízení úvěrových rizik, provozuje nástroje pro ratingová/scoringová hodnocení různých subjektů a poskytuje informace o firmách prostřednictvím portálu Cribis.

 

Citroën C3 Picasso 
Přestože Citroën C3 Picasso není úplnou novinkou – prodává se od roku 2008, stále budí pozornost svým designem, vnitřním prostorem, variabilitou interiéru, ale také cenou, protože základní katalogová cena začíná na 263 900 Kč, což je ve třídě malých MPV nevídané. Pro letošní rok přichází ve faceliftované podobě. K radikálním změnám se ale automobilka neodhodlala. Jde o drobné designové retuše, přibyly nové prvky výbav.

Délka Citroënu C3 Picasso je pouhých 4078 mm, interiér přitom nabízí nezvyklý komfort i prostor. Maličký Citroën tak mile překvapí jak v městském provozu, tak při cestách na delší vzdálenosti. Zadní sedadla díky polohovatelnému opěradlu a vysokému umístění nad podlahou nabízejí vysokou míru komfortu. Výš umístěná sedadla tak snižují prostorovou náročnost v oblasti kolen. Na zadních sedadlech se tak budou bez problémů cítit i vyšší cestující. 

Ani zavazadlový prostor nelze označit za stísněný. Při zcela posunutých sedadlech je k dispozici 385 l. Pokud sedadla posuneme zcela dopředu (posuv je možný o 150 mm) a dvojité dno zavazadlového prostoru umístíme do nejnižší polohy, získáme úctyhodných 500 l. V případě sklopení sedadel lze vytvořit zcela rovnou ložnou plochu. 

 

Hodnocení flotilového manažera
„Testovaný Citroën je určitě zajímavá alternativa v rámci svého zacílení do městského provozu při poměrně vysoké užitné hodnotě. Pro určitou část našich uživatelů zejména z řad konzultantů by díky vysoké všestrannosti mohlo jít o schůdnou volbu. Subjektivní otázkou je pak vnímání designu vozu, který se upřímně řečeno poněkud vymyká z našich poněkud konzervativnějších představ.

Mezi silné stránky patří jízdní vlastnosti včetně ideálně nastavené tuhosti pérování, vysoká užitná hodnota, řada úložných prostor, výhled z vozu nebo snadná manévrovatelnost v městském provozu a při parkování. Naopak mi vadila dlouhá dráha řazení, jen průměrná ergonomie při řízení a větší využití plastů, které je spíš typické pro užitková auta.“

 

 

 

Galerie