Miloš Urbanec pozitivně hodnotil především jízdní vlastnosti a jízdní komfort

Vozový park s téměř 1200 vozidly

Společnost O2 Czech Republic a.s. provozuje flotilu s téměř 1200 vozidly. Kromě osobních automobilů, které dominují, jsou součástí vozového parku také nákladní a speciální vozidla včetně sněžných skútrů, přívěsů nebo mikrorypadel. Většina osobních vozidel je pořizována formou operativního leasingu. Do majetku společnosti jsou nakupována jen některá speciální vozidla.

S téměř osmi miliony provozovaných mobilních a pevných linek je O2 Czech Republic a.s. největším telekomunikačním operátorem na českém trhu. Současně nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v ČR.

Chcete se také zúčastnit soutěže Manažer testuje? Zaregistrujte se.
Z došlých registrací vybereme řidiče, kteří budou moci nejnovější modely týden testovat. V dohodnutém čase vám vůz dovezeme až do firmy a v pondělí zase odvezeme. K dispozici budete mít plnou nádrž paliva.
 

Hodnocení manažera

„Test nového mondea bych zhodnotil velmi pozitivně. Má skvělé jízdní vlastnosti s mimořádně vysokou mírou jízdního komfortu. Mondeo má přesné řízení včetně povedené zpětné odezvy od kol do volantu. Vznětový dvoulitr je velmi tichý a zároveň výkonný a pružný. Dlouhodobá průměrná spotřeba paliva se převážně v městském provozu pohybovala okolo 6,4 l/100 km, což je s ohledem na vyšší hmotnost vozidla velmi slušný výsledek.

Ford Mondeo navíc nabízí nevšední, ale zároveň elegantní design, příjemná je nabídka moderních bezpečnostních a asistenčních systémů.

I přesto, že Ford Mondeo nabízí skvělý prožitek z jízdy, vynikající komfort odpružení je pro flotilu naší velikosti z pohledu nákladovosti a nabízených užitných vlastností nadhodnocený. Automobily u nás slouží spíš jako pracovní nástroj, kdy je ještě akceptován segment C. Ford Mondeo bych u nás spíš viděl jako benefitní vozidlo, i když auta tohoto typu byla v loňském roce redukována.“

Ford Mondeo

Ford Mondeo

Nový Ford Mondeo přináší nové vyspělé technologie, avšak také nebývalou příchuť zámoří, jde totiž o globální model. Něco se z něj vytratilo, jiné naopak přibylo.

Mondeo se od svých předchůdců v mnohém liší. Je to především mimořádně pohodlné auto, přitom stále schopné potěšit řidiče i při sportovnějším stylu jízdy.

Evropská verze novinky se však přizpůsobila zdejším podmínkám, má jiné naladění podvozku, rozdílné přeplňované motory a další odlišnosti. Navíc je k dispozici i s karoserií kombi, které Američané nepořídí. Přestože mondeo přišlo do Evropy z amerického kontinentu se zpožděním, vypadá stále velmi moderně a líbivě.

Mondeo se chlubí řadou zcela nových technologií. Jmenujme například unikátní nafukovací zadní bezpečnostní pásy dodávané za příplatek 5100 korun, které při nárazu zvětší svoji plochu ve srovnání s běžným pásem na pětinásobek a zredukují tím případná zranění pasažérů.