Jeep Cherokee

Vozový park společnosti Syngenta se skládá z 85 vozidel, z toho 60 operuje v České republice a 25 na Slovensku. V současné době má již firma všechny vozidla na operativní leasing.

Přechodem na tento druh pořízení vozidla společnost docílila úsporu transakčních nákladů a možnost využití smluvních servisních partnerů, kteří jsou dostupní jejich obchodním zástupcům v místech působení po celém území republiky.

Společnost Syngenta Czech s.r.o. patří do nadnárodní skupiny jednoho z největších světových výrobců a dodavatelů jak prostředků na ochranu rostlin, tak osiv široké škály plodin a šlechtitele nových odrůd.

Chcete se také zúčastnit soutěže Manažer testuje? Zaregistrujte se.
Z došlých registrací vybereme řidiče, kteří budou moci nejnovější modely týden testovat. V dohodnutém čase vám vůz dovezeme až do firmy a v pondělí zase odvezeme. K dispozici budete mít plnou nádrž paliva.
 

Hodnocení manažera

„Jeep Cherokee mě z exteriéru na první pohled upoutal svým výrazným a pro Evropu naprosto netypickým designem. Velice elegantní jsou přední světlomety i zadní skupinová světla, které s autem nesmírně ladí. Interiér byl příjemný, velmi prostorný a pohodlný. Některé jeho části z tvrdých plastů mi v kontrastu s luxusně vypadajícími díly z prošívané kůže neseděly. Pochvalu zaslouží sedačky, ve kterých se příjemně sedí a skvěle drží tělo v zatáčkách. Líbí se mi řada originálních řešení, která přitom nemají vliv na ergonomii. Z řady příkladů by se mohli jiní inspirovat, jako například umístění tlačítek k ovládání rádia, která jsou na zadní straně volantu. To umožňuje velmi snadné ovládání bez toho, aniž by bylo nutné výrazně měnit polohu rukou na volantu.

První dojem z jízdních vlastností byl rozporuplný. Stabilita vozu byla velmi dobrá, bylo ale potřeba si zvyknout na specifika vyplývající z konstrukce netypického vozu.

Motor měl hladký chod i při řazení, přiměřenou hlučnost a vcelku dobrou akceleraci. Spotřeba na tento typ a třídu vozidla mi přijde adekvátní a v celku rozumná, když jsem jezdil za 7,5 l/100km.

Tento typ vozu je samozřejmě primárně určen pro vyšší management společnosti. Celkově hodnotím vozidlo velice kladně.“

 

Jeep Cherokee

Nová generace populárního modelu poprvé v historii opustila rámovou konstrukci a zadní tuhou nápravu, a naopak přichází s devítistupňovou samočinnou převodovkou a třemi systémy pohonu všech kol.

Jeep Cherokee je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol, v druhém případě hned ve třech úrovních. Základem všech variant 4x4 je samočinně přiřaditelný pohon zadních kol prostřednictvím elektronicky ovládané lamelové spojky, který najdete i ve verzi Jeep Active Drive I, která je určena pro varianty Longitude a Limited. Vyšší stupeň Jeep Active Drive II nabídne navíc účinnou terénní redukci (2,92:1). Při jejím aktivování se zároveň nastaví pevné rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní kola. Nejúčinnější systém použitý v modelu Trailhawk nazvaný Jeep Active Drive Lock má ještě k tomu závěr zadního diferenciálu, který je ovládán automaticky v režimu Rock. Všechny systémy úzce spolupracují se stabilizačním systémem ESC, který umožňuje přibrzděním jednoho či více kol v kritických situacích částečně nahradit absenci závěrů nápravových diferenciálů vpředu i vzadu.