Petr Skopec ocenil především spojení špičkových jízdních vlastností s pohonem všech kol

Nákup aut do majetku je stále méně atraktivní

Karlovarské minerální vody, a.s. a Poděbradka, a.s. jsou leaderem mezi výrobci minerálních vod v České republice. Tyto dvě společnosti produkují výrobky velice známých značek jako jsou Mattoni, Aqulia, Magnesia, Dobrá voda a Poděbradka. Minerální a pramenité vody Mattoni, Aquila a Magnesia se dále vyváží do dvaceti zemí světa.

Služební automobily obou společností byly dříve pořizovány nákupem do majetku. Při poslední větší obnově flotily se však management po podrobné analýze rozhodl využít operativní leasing, který nabízí širokou nabídku služeb včetně celorepublikové servisní a asistenční pomoci v případě potíží. Vozový park obou společností čítá 193 automobilů. Jedná se o smíšenou flotilu, ve které dominují osobní automobily.

Chcete se také zúčastnit soutěže Manažer testuje? Zaregistrujte se.
Z došlých registrací vybereme řidiče, kteří budou moci nejnovější modely týden testovat. V dohodnutém čase vám vůz dovezeme až do firmy a v pondělí zase odvezeme. K dispozici budete mít plnou nádrž paliva.
 

Hodnocení manažera

„Svezení mazdou je příjemným zážitkem, a to zejména na delších cestách, kdy si člověk jízdu v tomto vozidle opravdu užívá. Skvělý motor zabíral v celém spektru otáček a zároveň byl velmi tichý. Na první moment jsem si ani neuvědomil, že sedím v dieselové motorizaci. K dispozici jsem měl verzi s motorem 2.2 D/110 kW s pohonem všech kol. Motor vynikal skvělým záběrem již od nejnižších otáček. Když bylo potřeba zrychlit, motor reagoval svižně a bez prodlevy, a to dokonce i když byly otáčky motoru trochu níže, než bylo na danou situaci zapotřebí. Příjemným a bezpečným pocitem působí pohon všech kol, který se zároveň podepisuje na skvělých jízdních vlastnostech. V souvislosti s pohonem 4x4 překvapila i spotřeba paliva. Průměrnou hodnotu okolo sedmi litrů na 100 kilometrů považuji za výbornou s ohledem na živější jízdní styl s převažujícími dálničními úseky.

Při jízdě v noci jsem ocenil výborné světlomety. Díky nim a jejich ,nakouknutí´ do zatáčky byla moje jízda o poznání jistější.

Ovládání systémů na středové konzoli prostřednictvím otočného ovladače bylo intuitivně po ruce. Zároveň lze využití i dotykový displej pro zjištění více detailů. Ostatní ovladače byly rovněž vhodně umístěny a jen některé méně používané jsem musel trochu hledat.

Vůz bezezbytku splní očekávání komfortní jízdy, zároveň nezklame při sportovním jízdním stylu a velmi vkusně reprezentuje svého majitele. Dokážu si představit Mazdu 6 ve výběru pro vyšší management.“

Mazda 6

Mazda 6

Mazda se na trhu úspěšně etablovala jako sportovně laděná značka. Mazda 6 v prestižní střední třídě tak velmi zajímavě dokázala spojit sportovní apetit s reprezentativním exteriérem.

Hlavní změny designu se odehrály na přídi i zádi, kde se ke slovu dostaly nové diodové svítilny. Nejzásadnější novinkou pod kapotou je nový zážehový dvoulitr řady MZR s označením DISI (Direct Injection Spark Ignition), tedy s přímým vstřikováním paliva do válců.

Vznětový motor je pouze jediný a podle stupně přeplňování může disponovat 110 nebo 129 kW. Nové je především časování vstřikování a recirkulace výfukových plynů. Otvor pro odvod spalin z turbodmychadla byl zmenšen, čímž došlo ke zvýšení točivého momentu u obou verzí.

Obě výkonové verze vznětového motoru lze za příplatek 55 000 Kč volit také s pohonem 4x4.