Finanční leasing je pro společnost 3K Bohemia výhodnější

Společnost 3K Bohemia nese již v samotném názvu spojení otce a dvou synů Kněžourkových, tedy tří zakladatelů rodinného podniku. Kněžourek Business Taxi je ryze český tradiční dopravce VIP klientely, jejíž přepravu zajišťuje na profesionální úrovni téměř 10 let. Flotila rodinné firmy čítá deset vozů. Jako tradiční český VIP dopravce využívá především Škodu Superb L&K v nejvyšší výbavě. Z řad mikrobusů se můžeme pochlubit například Mercedesy Viano s motory V6.

„Auta primárně pořizujeme formou finančního leasingu, kvůli široké základně vlastních partnerů by pro nás byly výhody operativního leasingu nevyužity. V současné době již téměř všechna vozidla přešla do plného vlastnictví společnosti, do konce roku se také chystáme nakoupit další dva automobily,“ vysvětluje Roman Kněžourek.

Subaru Forester si vyzkoušel Roman Kněžourek, jednatel společnosti 3K BOHEMIA s.r.o.

 

Subaru Forester 2.0 D-S
Čtvrtá generace foresteru je oproti předchůdci ve všech parametrech větší, nárůst rozměrů ale víceméně nestojí za řeč. 
Vysoká variabilita zadních sedadel zůstala zachována. I nadále lze měnit sklon opěradel v nadprůměrně velkém rozsahu. Při převážení rozměrnějších předmětů lze zadní opěradla sklopit pouhým stiskem tlačítka ze zavazadlového prostoru. Základní objem zavazadlového prostoru stoupl o 55 litrů na 505 litrů. V řeči čísel to znamená, že délka zavazadlového prostoru narostla o 20 mm, výška o 21 mm a šířka mezi podběhy zůstala shodná (1073 mm).
Velice zajímavé jsou nové motory, které jsou znatelně úspornější. Zážehový atmosférický boxer je dokonce v praxi úspornější o více jak 1 litr na 100 km. Patří tak mezi nejúspornější automobily svého segmentu. Spotřeba je dokonce srovnatelná s automobily 4x2. K dispozici je také nový zážehový boxer, který díky přeplňování disponuje 177 kW.

 

Hodnocení flotilového manažera
„Tento japonský model mě příjemně překvapil svým motorem. Vznětový boxer byl svižný, s nezvykle kultivovaným chodem a nízkou spotřebou. Forester navíc disponuje prostorným interiérem. Každého cestovatele potěší i objemný a velmi dobře využitelný zavazadlový prostor s vhodnou výškou umístění. Když totiž ukládáte zavazadla, neušpiníte se. Oproti staršímu modelu se navíc jedná o modernější design blízký evropským zvyklostem.
U zadních sedadel oceňuji jejich variabilitu v podobě měnitelného sklonu opěradel. Naopak přední sedadla by mohla nabízet vyšší boční oporu. Zvláště při jízdě v terénu by se hodila. 
Oceňují vynikající jízdní vlastnosti a trakci pohonu všech kol. 
Automobilu této kategorie by v interiéru slušely o něco hodnotnější materiály. Jsou možná až příliš účelově laděné. Na druhou stranu se čalounění interiéru velmi dobře udržuje, na povrchu špína neulpívá a snadno se čistí. 
Osobně je mi hodně sympatická nenápadnost automobilu. Jedná se o prostorný, nadstandardní vůz, který však na silnici na první pohled nepůsobí arogantně, nikoho neprovokuje.“

 

TECHNICKÉ ÚDAJE SUBARU 2.0 D-S

MOTOR, PŘEVODOVKA:

Horizontálně uložený, 4 válcový turbodieslový motor typu Boxer, DOHC 16-ventilů, zdvihový objem 1998 cm3, výkon 108 kW při 3600 1/min, točivý moment 350 Nm při 1600-2400 1/min. Manuální šestistupňová převodovka.

ROZMĚRY:

Vnější rozměry (délka/šířka/výška) 4595/1795/1735 mm, rozvor 2640 mm, minimální světlá výška 220 mm. Zavazadlový prostor 505 l (modely s el. otvíráním 5. dveří 488 l).

HMOTNOSTI:

Provozní/užitečná hmotnost 1631-1663/505-488 kg.

SPOTŘEBA:

Město 7,3 l/100 km, mimo město 5,2 l/100 km, kombinovaná spotřeba 5,9l/100 km.

VÝKONY:

Největší rychlost 190 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,2 s.

CENA: 

1 029 000 Kč s DPH dle ceníku platného od 1. 03. 2013

 

 

 

Galerie