Volkswagen Passat

Operativní leasing neváže peníze pro hotovost

Ve vozovém parku společnosti je celkem 35 převážně osobních vozidel, která jsou pravidelně pořizována formou operativního leasingu. Podle Jany Bačové volí společnost operativní leasing především kvůli rychlosti vyřízení formalit při pořizování vozů, jednoduché kontrole nad náklady a eliminaci nečekaných výdajů.

Mettler – Toledo, s.r.o. je společnost zabývající se vývojem, výrobou a prodejem váhových systémů. S výrobky této společnosti se můžete setkat v různých odvětvích, například v laboratořích, obchodech, výrobních procesech různých průmyslových zaměření, dokonce i v automobilovém průmyslu, pro který dodává mnoho váhových systémů a vah.  V tomto odvětví je společnost Mettler-Toledo na trhu lídrem.

Chcete se také zúčastnit soutěže Manažer testuje? Zaregistrujte se.
Z došlých registrací vybereme řidiče, kteří budou moci nejnovější modely týden testovat. V dohodnutém čase vám vůz dovezeme až do firmy a v pondělí zase odvezeme. K dispozici budete mít plnou nádrž paliva.
 

Hodnocení manažera

„Ihned po usednutí za volant vás příjemně překvapí prostorově velkorysý interiér a výborně tvarovaná a pohodlná sedadla s dostatečným bočním vedením těla.

Ovládání je intuitivní, díky kamerám kolem celého vozu je krásný přehled o situaci za vozidlem během couvání. Při jízdě systémy hlídají volný prostor kolem automobilu a upozorňují řidiče na možná rizika při změně směru nebo pruhu.

S novým passatem je radost jezdit. Je nadprůměrně pohodlný a výborně odhlučněný. Pokud má řidič chuť, po zvolení sportovního režimu mu nabídne i velmi zajímavé zážitky z rychlé jízdy. Sportovní režim jsem vyzkoušela na klikatých okreskách, kdy i odezva řízení byla plně dostačující a v dané střední třídě automobilů je stabilita i snadná předvídavost jízdních vlastností vynikající. Nevýhodou sportovního režimu je vyšší spotřeba, kdy se lze dopracovat i k 15 l/100 km.

V nižších rychlostech je dynamika motoru dostačující, na dálnicích už zrychlení není tak zřetelné, nutno podotknout, že i při výkonu 110 kW je patrná vyšší hmotnost vozu. Celková průměrná spotřeba velmi příjemně překvapila, nebyl problém se v městském provozu dostat i pod 5 l.

Velice příjemná je DSG převodovka i elektroničtí asistenti, kteří kontrolují jízdu v pruzích a při spojení s asistentem vzdálenosti vepředu jedoucího vozidla a tempomatu je to skvělý pomocník pro unavené manažery cestující po dálnicích. Auto skutečně umí řídit samo, i v zatáčkách se vám snaží co nejvíce usnadnit vaší práci. Po delší době si všimnete, jak vám auto postupně dává najevo, že komfort ano, ale spánek ne a všemožně se snaží řidiče udržet vzhůru.

Vozidlo bych vřele doporučila všem, co hodně cestují, protože je velmi pohodlné a díky asistentům i velmi bezpečné. Do naší firemní flotily tento vůz doporučím zařadit.“

 

Volkswagen Passat

Od roku 1973 bylo vyrobeno téměř 22 milionů passatů a současná osmá generace je určitým způsobem přelomová. Ta předchozí totiž byla jen výraznějším faceliftem "šestky", a tak zde můžeme pozorovat více než generační posun v designu, výrazné snížení hmotnosti a s tím i snížení provozních nákladů zejména spotřeby. Premiéru v této modelové řadě má nové pojetí kontrolních systémů s interaktivními digitálními přístroji Active Info Display, head-up displej, LED světlomety, stejně jako funkce nouzového brzdění City s rozpoznáváním chodců, Emergency Assist (zastavení vozidla v nouzové situaci), Trailer Assist (asistované manévrování s přívěsem) a Traffic Jam Assist (asistent pro jízdu v popojíždějící dopravní koloně).