Nový Renault Arkana se získaným maximálním hodnocením 5 hvězdiček v evropských testech Euro NCAP patří do seznamu nejbezpečnějších vozidel skupiny.

Renault Arkana postavený na modulární platformě CMF-B využívá vylepšené konstrukce karoserie, přepracované konstrukce sedadel a upevnění bezpečnostních pásů s pyrotechnickými předpínači a omezovači přítlaku navržené pro optimální držení všech cestujících. Za zmínku stojí, že Renault je představitel technologie Fix4sure pro inovativní držení cestujících zabraňující riziku podjetí připoutané osoby pod bezpečnostním pásem.
Asistenti komfortu a bezpečí
Nový Renault Arkana je vybaven asistenčními systémy řízení poslední generace. Tyto prvky, ke kterým patří např. asistent pro jízdu na dálnici a v koloně, rozpoznávání dopravních značek, asistent sledování mrtvého úhlu, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu nebo asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu, zajišťují bezpečnou a klidnou jízdu.
Systém aktivního nouzového brzdění v případě detekce cyklistů a chodců upozorní řidiče na nebezpečné situace a může aktivovat brzdy, pokud nedojde k očekávané reakci ze strany řidiče. Dalším bezpečnostním faktorem je lepší viditelnost díky kameře s úhlem záběru 360°, předním 100% LED světlometům, automatickému rozsvěcování světel a elektro-chromatickému vnitřnímu zpětnému zrcátku.
5 hvězdiček
Nový Renault Arkana tak podle kritérií testů Euro NCAP zajišťuje nejvyšší úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti. Výsledné hodnocení 5 hvězdiček je odrazem veškerého know-how společnosti Renault v této oblasti a její snahy nabídnout široké veřejnosti inovovanější, spolehlivější a bezpečnější vozidla.
Hybridní koncepce
Nový Renault Arkana představuje hybrid rovněž svými výhradně elektrifikovanými pohonnými jednotkami. Letos v létě se dočkáme hybridního pohonu E-TECH 145 se všemi přednostmi elektrického pohonu bez nutnosti dobíjení ze sítě. Zároveň dokáže až 80 % městské jízdy vykonat v bezemisním režimu, čímž dochází ke snížení emisí CO2 o 40 %. Alternativou jsou benzinové motory s mikrohybridizací 12 V (TCe 140 a TCe 160), které rovněž míří na snižování spotřeby paliva.




























