Značce Dacia se stále častěji daří prosadit i ve firemních flotilách. Výrazně k tomu přispívá portfolio služeb autorizovaných servisů, které pomáhá snižovat celkové náklady na provoz (TCO).

 Klíčová role servisních služeb

Prodejní úspěchy značky Dacia by nebyly možné bez rozšiřování nabídky servisních služeb i samotné sítě značkových servisů. Právě dostupnost, kvalita a cena servisu totiž patří mezi základní kritéria, podle kterých si firmy vybírají své služební vozy.

Předplacené servisní smlouvy

Celosvětové problémy s dodávkami různých komponentů, kvůli kterým jsou zákazníci nuceni čekat s nákupem nových vozidel, a samozřejmě také větší využívání automobilů v době pandemie covid-19, zvyšují silně tlak na práci servisů a tím i na ceny servisních prací. Značka Dacia má však řešení: předplacené servisní prohlídky, tzv. servisní smlouvy. S nimi má zákazník jistotu, že dohodnuté ceny se nebudou měnit bez ohledu na růst cen náhradních dílů a práce, protože si již touto službou servis předem předplatil. Navíc už v momentě uzavření servisní smlouvy ušetří, protože cena služeb je výhodnější než v standardním platném ceníku.

Součástí servisní smlouvy jsou i rozšířené asistenční služby kryjící neočekávané události jako je defekt pneumatiky, vybití baterie, záměna, nedostatek nebo zamrznutí paliva, ztráta klíčů, zamrznutí ruční brzdy nebo poškození motorové části vozu zvěří.

Další výhodou servisních smluv je jejich univerzálnost. Platí ve všech autorizovaných servisech Dacia v celé EU, takže předplacené služby lze čerpat ve kterémkoliv z nich. To má velký význam při nabídkových řízeních a pro leasingové smlouvy, které s ní kalkulují. Při prodeji vozidla pak servisní smlouva přechází na nového majitele, což zvyšuje zůstatkovou hodnotu vozidla.

 Pravidelné servisní prohlídky

Značkové servisy Dacia nabízejí i pravidelné prohlídky před letní i zimní sezónou, při kterých jsou kontrolovány všechny kritické body vozu a stav provozních kapalin. Stejně tak lze za výhodné ceny objednat pravidelné sezónní přezutí pneumatik i samotné pneumatiky nebo celé sady kompletních kol včetně disků.

Servis Online

Elektronická komunikace zákazníků se servisem je dnes samozřejmostí. V našem podání jde však mnohem dál a nejde zdaleka jen o snadné objednání servisu či dílů. Součástí strategie značky Dacia je otevřenost vůči zákazníkům, takže u každého objednání online je zřejmý odhadovaný rozsah prací, seznam potřebných dílů a z toho vyplývající odhadovaná cena. Vzhledem k tomu, že každá oprava je specifická, není možné předem stanovit přesný rozsah prací. Z tohoto důvodu bude klient kontaktován technikem krátce po provedení objednávky pro ověření detailů s navržením postupů opravy.

Ve značkových servisech Dacia je zaručena montáž originálních dílů a personál je pravidelně školen tak, aby dokonale zvládal opravy a údržbu těch nejmodernějších technologií, které se ve vozech objevují.

Logistika náhradních dílů

Každý značkový servis Dacia má rychlý a spolehlivý přístup k originálním náhradním dílům, takže při zadání objednávky do 16:00 jsou všechny potřebné díly k dispozici druhý den ráno.

Značkové servisy Dacia přímo zásobuje logistická podpora společnosti RENAULT, zavážka probíhá denně z regionálního skladu v maďarském Györu.

 Program pro starší vozidla

Letošní novinkou pro majitele starších vozů Dacia je program Dacia ECONOMY, který nabízí originální díly řady Value+ za zvýhodněné ceny. Každý Dacia Servis dokáže na základě VIN kódu nabídnout kvalitní díly pro konkrétní vozidlo a odborně je namontovat v tovární kvalitě.

Novinky a trendy v poprodejních službách

Značkové servisy Dacia nabízejí vše, co se v současné době od špičkových servisů očekává. Firemní klientele, ale nejen jí, poskytují rovněž nadstandardní služby, jako je vyzvednutí vozidla na udané adrese nebo poskytnutí náhradního vozidla po dobu opravy. Jednou z vizí servisu Dacia je VIDEOCHECK – služba, která zákazníkům ulehčí rozhodování o opravě pomocí videa, které ukáže a vysvětlí nutné zásahy na vozidle.

Někteří velcí klienti, kteří objednávají větší počty vozů, preferují automobily s minimální výbavou. U značky Dacia jsou takové vozy běžně dostupné a nepředstavují jen symbolickou položku v ceníku. Většina firem však volí vyšší úroveň výbavy a příslušenství. S bohatou nabídku nadstandardní výbavy je hračkou vybavit každý vůz tak, aby maximálně vyhovoval konkrétním požadavkům a optimálně plnil každodenní potřeby.

Modelová nabídka je stále pestřejší

Základní pilíře nabídky představuje hatchback ¨Sandero a SUV Duster, ke kterým v roce 2021 přibyl malý městský elektromobil Spring. Ten bude už během roku 2022 firemní klientele k dispozici ve dvou verzích: užitkové Cargo, malý a obratný nákladní elektromobil, myslí zejména na rozvážkové služby a řemeslníky ve velkých městech, osobní varianta Business s rozšířenou přípravou pro komunikační systémy míří na byznys klientelu. A konečně, na rok 2023 je nachystána i premiéra hybridní verze nového modelu Jogger, která nabídne až 7 míst k sezení a velkorysý prostor pro náklad či zavazadla ve svém konvenčním provedení prvním klientům již na jaře roku 2022.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit