Dacia, která od svého vzniku neustále ruší zavedené zvyklosti, se dnes představuje v nové podobě a je stále více sebevědomá, současná a autentická. Nová kapitola v historii Dacie.
Ve svém strategickém plánu z počátku roku 2021 Dacia oznámila: Započíná se nová etapa její historie! Dnes nabývá konkrétní podoby se změnou její image: nové logo, nový znak, nové barvy, nové území … aniž by však popírala své kořeny. Recept, který je zdrojem úspěšnosti značky, zůstává stejný, ale dnes se značka představuje v nové podobě, aby potvrdila své přednosti spočívající v jednoduchosti, autentičnosti a síle, a to stále za přijatelnou cenu.
Generální ředitel Denis Le Vot definuje Dacii jako „značku, která neustále znovu definuje to nejdůležitější v automobilovém průmyslu“. Značka, která spojuje „dostupné“ a „atraktivní“. Stále jedinečná pozice na trhu, která by měla v dalších letech posílit, jak vysvětluje
video v příloze mailu.
Renesanci Dacie ztělesňuje nový logotyp a nový znak, symboly jednoduché značky, která se prosazuje. Kresba písmen je záměrně minimalistická – D je obrácené C – s cílem vizuálně vystihnout střídmého ducha značky.
Barevná paleta, která se soustředí kolem zelené khaki, evokuje blízkost s přírodou, která je výrazným orientačním bodem pro naše zákazníky i terén, kde vozidla Dacia, jako ikonický Duster, plně využijí své schopnosti.
Nové odstíny
– více přírodní barvy: tři další „přírodní“ barvy – tmavá khaki, terracota, písková
– dvě nové barvy – jasně oranžová a jasně zelená – doplňují sortiment a přinášejí více technické odstíny.
Od června 2021 bude nová identita značky prezentována na různých komunikačních kanálech: weby značky, reklama, brožury … Prodejny Dacia budou na novou identitu značky přecházet postupně od začátku roku 2022. Pokud jde o vozidla, tak na nich bude nové logo a znak od druhého pololetí roku 2022.