V rámci naší rubriky Manažer testuje jsme Milanu Ševeckovi ze společnosti Iron Mountain Česká republika zprostředkovali zapůjcení prestižní DS7
Crossback. A jaké jsou jeho postrehy z tohoto nevšedního SUV?

„Ne každému se mohou líbit tlačítka ovládání oken, na ploškách připomínající vysázené krystaly, umístěná kolem řadicí páky. Napoprvé ale hledáte tlačítko Start/Stop, než ho najdete mezi předními výdechy ventilace. Stisknete jej a nad ním se na vás majestátně začnou překlápět analogové hodiny.

Milan Ševeček, vedoucí vozového parku společnosti Iron Mountain CR, vyzkoušel SUV DS7 Crossback

Milan Ševeček, vedoucí vozového parku společnosti Iron Mountain ČR, vyzkoušel SUV DS7 Crossback

Interiér vozu na mě udělal noblesní dojem. Všude kolem najdete jen vysoce kvalitní měkčené materiály a tak vám může být jedno třeba to, že výrobce umístil prvky pro nastavování zrcátek stejně jako tlačítko aktivace asistenta jízdy v pruzích nad vaše levé koleno pod volant, kde vůbec nejsou vidět. Určitě vás potěší pohodlná elektricky stavitelná celokožená masážní sedadla, podvozek, který je postaven jakoby přímo pro středočeské silnice, protože absorbuje výtluky a nese auto jako koráb. Za to může adaptivní systém monitorování vozovky před vozidlem, který ovlivňuje v reálném čase nastavení tuhosti pérování vozu.

Komfortní řazení osmistupňové samočinné převodovky je navíc dobře intuitivní a tak nemáte potřebu do řazení zasahovat ručně. Aby benzinová šestnáctistovka se 165 kW popohnala tento dvoutunový koráb silnic, potřebuje otáčky. Systém automatického řazení po rychlém stlačení pedálu plynu poměrně rychle podřadí podle potřeby o více rychlostních stupňů najednou. Při běžném jízdním stylu lze jezdit do 9 l/100 km. Při svižnějším jízdním stylu se spotřeba benzínu vyhoupla na 10 l/100 km, což je na tak velké SUV velmi solidní hodnota.

Co hodnotíme pozitivně je maximum ovládacích prvků sdružených na multifunkčním volantu a v prostoru za volantem, kde je především systém adaptivního tempomatu.

Dále oceňuji parádně fungující systém vedení v jízdních pruzích, plynulé reagující adaptivní tempomat i systém nočního vidění, který upozorní za tmy, v lijáku či mlze na předmět či osobu před vozem. Pozitivně také hodnotím jízdní vlastnosti, které jsou velmi jisté i díky aktivnímu ovlivňování podvozku, pohodlná ventilovaná masážní sedadla a dostatek prostoru i pro cestující na zadních sedadlech, kde se navíc sedí překvapivě komfortně i díky seřiditelnému sklonu opěradla. Nezklame ani základní objem zavazadlového prostoru (555 litrů).

O flotile vozů společnosti Iron Mountain ČR

Milan Ševeček má ve flotilové letce na 24 vozů složených především z vozů značek Škoda, VW a Ford. Na základě firemního rozhodnutí auta Iron Mountain Česká republika auta kupuje do svého vlastnictví. Řidiče si společnost hlídá přes službu GreenRoad, se kterou má dlouhodobě velmi dobré zkušenosti, protože tento systém umožňuje ukázat, kde se řidič s daným vozidlem právě nachází, jakou rychlostí jede a mimo jiné sumarizuje, kolik řidič za den najede kilometrů, takže plní vlastně i funkci Knihy jízd. Řidiči každý den před jízdou vyplňují a odevzdávají správcům fleetu hlášení o stavu vozu. Zaměstnavatel platí zaměstnancům pojistku „na blbost“ pro případ dopravní nehody. Auta k soukromým účelům využívají jen obchodní zástupci firmy.

Iron Mountain Incorporated je globální společnost zabývající se ukládáním, ochranou a správou dokumentů, dat a aktiv. Součástí této nadnárodní společnosti je i česká pobočka. Organizacím po celém světě nabízí Iron Mountain ukládání a ochranu dat, dokumentů a aktiv. Spolupracují s ní tisíce místních podniků, stejně jako téměř všechny společnosti na seznamu Fortune.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit