Stav objednávek modelů Volkswagen zůstává vysoký. Značka aktuálně pracuje na dodání přibližně 135 000 objednaných vozů ID. Výrobu však musí opakovaně přizpůsobovat napjaté situaci se zásobováním.
Od roku 2033 hodlá Volkswagen v Evropě vyrábět už jen elektromobily. Již od roku 2030 mají elektromobily tvořit minimálně 70 procent vozů Volkswagen prodaných v Evropě. V USA a Číně si pro stejné období společnost stanovila za cíl dosáhnout více než 50% podílu elektromobilů.
“Norsko je v oblasti elektromobility průkopníkem. V říjnu obsadil model ID.44 v této zemi první místo ve statistice registrací. Tento příklad ukazuje, že produktové portfolio rodiny ID. splňuje požadavky našich zákazníků,” říká Imelda Labbéová, členka představenstva značky Volkswagen odpovědná za prodej, marketing a poprodejní služby.
Volkswagen navíc uvede do roku 2026 na trh deset nových modelů s elektrickým pohonem.
“Volkswagen tak bude nabízet ze všech výrobců nejširší portfolio elektromobilů. Vhodnou nabídku budeme mít v každém segmentu od vstupního elektromobilu s cílovou cenou pod hranicí 25 000 eur až po novou vlajkovou loď Aero B,” dodává Labbéová.
Rodina ID. je navíc průkopníkem v oblastech integrace softwaru a digitálních zákaznických zážitků. Volkswagen totiž průběžně poskytuje majitelům vozů ID. bezdrátové aktualizace “over the air”. Vůz tak zůstává v aktuálním stavu po celou dobu svého životního cyklu, a novými funkcemi je dokonce postupně vylepšován.
“V uplynulých měsících jsme s tím udělali velmi dobré zkušenosti,” vysvětluje Labbéová. “Výhoda totiž spočívá v tom, že na základě odezvy zákazníků můžeme během krátké doby přímo vytvořit a nabídnout nové funkce, jakými jsou například vyšší nabíjecí výkon nebo ukazatel kapacity akumulátoru na displeji řidiče.“