4. prosince 2025

Ford oživuje další jméno legendy. Do segmentu SUV-kupé vstupuje nový hráč vracející zpět na trh označení Capri. Jde o oblíbený marketingový tah, jehož kontroverze budí pozornost a tím zvyšuje povědomí o nově příchozím modelu.

Nechť je Fordu ke cti, že propojení nového vozu se jménem je skutečně hmatatelné. Jde totiž o simulaci proměny v čase, jako kdyby Capri psal nepřerušený příběh. Designéři vzali původní model vyráběný ve třech generacích mezi lety 1968 až 1986 a postupně měnili jeho podobu s ohledem na trendy daných dekád, až se dostali do současnosti.

Karoserii budou definovat výrazné barvy a kola s průměry 19 až 20 palců. Jako vůz vyššího segmentu lze očekávat hodnotně zpracovaný interiér vybavený dvouzónovou klimatizací, předními sedadly s masážní, vyhřívací, i paměťovou funkcí, vyhřívaným volantem, 5palcovým digitálním štítem, nastavitelnou dotykovou obrazovkou infotainmentu SYNC4 s úhlopříčkou 14,6 palce, bezdrátovým zrcadlením chytrého telefonu a mnoha dalšími prvky. Najdeme tu i spoustu odkládacích míst včetně MegaConsole o objemu 17 litrů pod loketní opěrkou a tajnou schránku na cennosti. Prostor pro zavazadla má objem 572 litrů.

Na trhu bude Capri k dostání s pohonem zadních kol o výkonu 210 kW, i jako čtyřkolka s 250 kW. Točivý moment 545 Nm je v obou případech shodný. Baterie mají využitelnou kapacitu 77 a 79 kWh, což postačí pro ujetí 627 a 592 km. Maximální rychlost je omezená na 180 km/h. Základní model zrychlí na stovku za 6,4 sekundy, výkonnější ji zdolá za 5,3 sekundy. Díky nabíjení výkonem 185 kW dostanete baterii z 10 na 80 procent za 26 až 28 minut.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit