8. prosince 2025
Český trh, Nepřehlédněte

Peugeoty 208 a 2008 se loučí s motorem PureTech 100 ve velké akci na skladové vozy

>Redakce Redakce
08 prosince, 2025

Benzínový tříválec PureTech 100 se na českém trhu pomalu loučí a Peugeot mu připravil důstojnou rozlučku. Zákazníci si mohou pořídit model 208 nebo 2008 s tímto motorem za mimořádně výhodné ceny. Skladový Peugeot 208 ve výbavě Style s motorem PureTech 100 S&S MAN6 vychází na 369 000 Kč, větší 2008 Style PureTech 100 S&S MAN6 na 459 000 Kč. Akce platí pouze na skladové vozy a do vyprodání zásob, které jsou ale v tuto chvíli stále velmi bohaté.

Motor PureTech 100 má v modelových řadách 208 a 2008 klíčovou roli. U menšího hatchbacku představuje 67 procent prodaných vozů, u 2008 jde o 62 procent registrací. V roce 2026 jej nahradí nová generace benzínové jednotky upravená podle požadavků emisní normy Euro 6e bis, aktuální agregát tak nabízí poslední možnost pořídit osvědčenou techniku za velmi atraktivní vstupní cenu. Týká se to právě výbavových stupňů Style a Allure, které dlouhodobě patří k nejoblíbenějším. U Peugeotu 208 tvoří Style 60 procent prodejů, u 2008 dominuje Allure se 77 procenty.

Silná skladová zásoba dává zákazníkům prostor vybrat si konkrétní konfiguraci podle svých preferencí a zároveň využít krátké dodací lhůty. Akce navazuje na velmi aktivní závěr roku, kdy Peugeot podpořil prodeje říjnovou kampaní „7 dní Peugeot“ a dalšími zvýhodněnými nabídkami pro osobní i užitkové vozy. Výsledkem jsou rekordní prodejní výsledky v říjnu a listopadu, na které chce značka navázat právě zlevněnými skladovými vozy 208 a 2008 s motorem PureTech 100.

Od března 2026 budou moci čeští zákazníci objednávat 208 a 2008 už s novým benzínovým motorem PureTech 100 z výroby. V nabídce zároveň nadále zůstávají plně elektrické verze obou modelů a především hybridní varianty Hybrid 110 e-DCS6 a Hybrid 145 e-DCS6, o které rychle roste zájem. U modelu 208 je nejpopulárnější slabší hybrid o výkonu 110 k, který tvoří zhruba 20 procent prodejů, u 2008 převažuje silnější varianta 145 k se zhruba jednadvacetiprocentním podílem v motorovém mixu. Hybridní pohony bez nutnosti dobíjení ze zásuvky dokážou v reálném provozu ušetřit více než 15 procent paliva a emisí CO₂, což z nich dělá zajímavou volbu pro soukromé i firemní zákazníky, kteří hledí na provozní náklady. 

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit