Dacia nabízí dvoupalivové motory na benzin a LPG od roku 2010. Do konce července 2024 prodala značka ve všech zemích, kde se prodává, více než milion vozů na LPG.
Od roku 2020 se tento dvoupalivový motor nazývá ECO-G100 a nabízí maximální točivý moment 170 Nm. Ve srovnání s pouze benzinovou verzí má vyšší výkon o 10 k a 10 Nm. Druhým velkým benefitem jsou o 90 % nižší emise jemných částic.
Motor ECO-G100 ze 14 let zkušeností skupiny Renault a byl od počátku vyvíjen pro provoz na LPG. Nádrž na LPG je umístěna na místě rezervního kola, aniž by byla dotčena benzínová nádrž nebo zavazadlový prostor. Stejně jako na všechny ostatní vozy v nabídce se na vozy s pohonem na LPG vztahuje záruka 3 roky nebo 100 000 km.
Vozidlo s dvoupalivovým motorem na benzin a LPG může jezdit na benzin nebo LPG. Obě nádrže jsou oddělené a každá má objem až 50 litrů (v závislosti na modelu). Přepínání mezi palivy je automatické, ale lze jej ovládat i manuálně tlačítkem. Celkem je možné ujet bez tankování až 1 500 km.
Motorizace na LPG je cenově dostupná a na českém trhu ji volí polovina zájemců o modely Dacia. V případě Dusteru je to 37 %, u Sandera a Sandera Stepway 50 % a u Joggeru dokonce 67 %.