4. prosince 2025
Ekologie

Řada Peugeot 508 dostala hybridní pohon

>Redakce Redakce
12 září, 2019

Značka Peugeot díky plug-in hybridnímu pohonu o výkonu 225 k/165 kW s  emisemi CO2 na nejlepší úrovni na trhu hybridních automobilů posiluje svou elektrickou ofenzívu o vozy s dynamickou účinností. Tato nová nabídka je symbolem pozvolného a uváženého přechodu na nové zdroje energií.

Peugeot u těchto plug-in hybridů nabízí podobné celkové náklady na vlastnictví a používání jako v případě vozů se spalovacími motory. Ve Francii již značka přijímá na nový Peugeot 508 Hybrid a nový 508 SW Hybrid objednávky. V ostatních zemích, na jejichž trhy vozy míří, se budou objednávky přijímat koncem roku. Tyto inovativní motorizace posílí vedoucí postavení nového Peugeotu 508, který je ve Francii od začátku roku nejprodávanějším vozem svého segmentu.

Rychlejší reakce

Pro vozy značky Peugeot je typická snaha nabídnout radost z řízení, nové hybridní plug-in motory Peugeot ovšem poskytují zcela unikátní zážitek, který přináší vynikající reakce vozu, zejména díky novým režimům řízení.

Každý režim řízení je jedinečný:

  • ZERO EMISSION (Nulové emise): 100% elektrický režim a zcela tichý jízdní projev;
  • SPORT: vynikající výkon režimu využívajícího veškerý dostupný pohon;
  • HYBRID: multifunkční režim;
  • COMFORT: spojující režim HYBRID s komfortem řízeného odpružení.

Vysoká účinnost                         

Nové vozy Peugeot 508 a 508 SW Hybrid kombinují motor PureTech o  výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem o výkonu 110 k (80 kW). Výsledkem je maximální kombinovaný výkon 225 k (165 kW).

Hybridní motor v novém Peugeotu 508 a 508 SW byl koncipován tak, aby nabídl co nejintenzivnější pocity z řízení. Díky své efektivnosti se můře 508 Hybrid pochlubit kombinovanou spotřebou 1,3 l/100 km a emisemi 29 g C0₂/km dle standardů WLTP. Kombi SW má identickou spotřebu a 30 g C0₂/km. Dojezdy v čistě elektrickém režimu dosahují 54 a 52 kilometrů.

Náklady na užívání a provoz vozů nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid jsou rovnocenné s náklady stejných vozů s motorem BlueHDi 130 EAT8 (v závislosti na legislativních podmínkách platných v dané zemi). U firem se tyto náklady počítají na základě předpokladu ujetých 30 000 km za rok, při jízdě na 65 % ​​v hybridním režimu a na 35 % ve 100% elektrickém režimu. U soukromých osob výpočet vychází z předpokladu ujetých 15 000 km za rok, na 50 % ​​v hybridním režimu a na 50 % ve 100% elektrickém režimu.

Baterie s kapacitou 11,8 kWh poskytuje dojezd ve 100% elektrickém režimu 54 km WLTP u hatchbacku a 52 km  ve verzi SW. Nabití baterie pomocí Wallboxu trvá méně než 1 hodinu 45 minut (zásuvka 32 A spojená s jednofázovou nabíječkou 6,6 kW  – příplatková výbava).

Uložení hnacího ústrojí a baterií nemá díky platformě EMP2 použitelné pro různé druhy pohonu (Efficient Modular Platform) dopad na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru. Tyto charakteristiky jsou stejné jako u verzí se spalovacím motorem (487 l v případě vozu Peugeot 508 a 530 l v případě vozu Peugeot SW).

Vozy jsou k dispozici ve třech úrovních výbavy:

  • Allure (a Allure Business): mimořádně bohatá základní výbava;
  • GT Line: dynamický styl;
  • GT: luxusní verze s exkluzivní výbavou, která je standardně opatřena zcela novým čalouněním Alcantara Gris Gréval.

Peugeot 508 Hybrid a Peugeot 508 SW Hybrid představují komplexní řadu hybridních plug-in motorů a společně s vozy Peugeot 3008 Hybrid a Peugeot 3008 Hybrid4 jsou konkrétním důkazem vize značky Peugeot týkající se neomezené, zajímavé a stále efektivnější mobility.

 

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit