Trh osobních vozů a lehkých užitkových vozidel v ČR byl loni 253 000 kusů, jde nárůst o 3,8 % oproti přecházejícímu roku. Značka Citroën dokázala prodat 4 255 automobilů, což představuje navýšení o 11,9%. Nejlépe se dařilo vozům Berlingo (33% prodejů), C3 (23% prodejů) a C4 (22% prodejů). V užitkových vozech byl neprodávanějším modelem Citroën Jumper.
Rok 2025 bude pro značku Citroën revoluční: v první půlce roku uvede na trh hned 3 nové vozy – Citroën C3, Citroën C3 Aircross a faceliftovaný Citroën C4 a C4 X.
Tato sestava má pomoct značce splnit nový cíl stanovený na 5000 registrací v letošním roce. Z nich by mělo být 1200 Citroen Berlingo, které se nabízejí v osobní verzi i ve verzi N1. Nová moderní verze Citroënu C3 přispěje určitě 90 vozy měsíčně a nový C3 Aircross, který bude i v 7místné variantě, doplní prodeje o 600 kusů. Objem prodeje lehkých užitkových vozů se předpokládá na úrovni alespoň 1000 vozů.




























