Novinky

Citroën rozjíždí program inovativních služeb. Rozsah je vskutku obrovský

>Redakce Redakce
06 října, 2022

Citroën chce doplnit výjimečný fyzický komfort svých modelů o nabídku rozsáhlého programu inovativních služeb „Citroën Citizen Services“.

Poradenství se službou CITROËN ADVISOR, která byla spuštěna v roce 2016, zákazníkům umožňuje zcela transparentně a kdykoliv zjistit hodnocení ve škále 5 hvězdiček i ověřené názory spotřebitelů. K dnešnímu dni již zákazníci Citroënu z celého světa zaslali více než 500 000 recenzí.

ADVISOR VŮZ: jakmile zákazník začne hledat na internetu, může si přečíst názory a hodnocení všech modelů řady Citroën. 

ADVISOR PRODEJNÍ MÍSTO: při nákupu se zákazník může seznámit s názory na prodejce a jejich zaměstnance a vybrat si prodejní místo, které mu nejlépe vyhovuje. 

ADVISOR SERVIS: a konečně, po celou dobu životnosti svého vozu si mohou zákazníci zjistit názory ostatních zákazníků Citroënu na servisy, kam svůj vůz odvezli na údržbu.

Levnější pojištění

Citroën nabízí majitelům vozů vybavených konektivními službami možnost sjednat si volitelné pojištění, které vyvinula pojišťovna Stellantis Insurance, u něhož lze snížit pojistné na základě údajů získaných z vozidla o způsobu jeho řízení. Při podpisu smlouvy se uplatňuje 10% sleva, kterou si majitel ponechá po celou dobu jejího trvání.

Díky zodpovědnému a spolehlivému řízení získávají zákazníci také další slevy vypočítané na základě tří ukazatelů údajů o vozidle – zrychlení, brzdění a rychlosti. Tyto údaje se zaznamenávají během jízd a měsíčně se analyzují, aby se určilo jízdní skóre, které určuje dodatečnou slevu na pojistném na následující rok. – není k dispozici v ČR

Péče o vůz 

MY CITROËN ASSIST:  díky této nabídce můžete kdykoli přímo z vozu zavolat na 24hodinovou asistenční službu Citroën a v případě nouze, například při aktivaci airbagu, vás sami lokalizují složky záchranného systému.

ON LINE BOOKING: umožňuje přímo z aplikace My Citroën snadnou online rezervaci schůzky ve vámi vybraném servisu.

PICK-UP & DELIVERY:  řidič Citroënu přijede k zákazníkovi domů, aby vůz vyzvedl k údržbě a poté ho vrátil. 

VIDEOCHECK: tato služba umožňuje zaslat zákazníkovi, který zanechal svůj vůz v servisu, vysvětlující video a podrobný odhad v případě provádění víceprací. Zvyšuje se tak transparentnost a důvěra, což oceňuje 95 % našich zákazníků.

MAINTENANCE E-BOOK: díky aplikaci My Citroën má zákazník k dispozici online servisní knížku. Dostane například upozornění, že je čas na servisní prohlídku, nebo si bude moci prohlédnout historii údržby svého vozu. 

Servis během celého vlastnictví vozu

SNADNÝ PŘÍSTUP K ORIGINÁLNÍM NÁHRADNÍM DÍLŮM Z VOZŮ S UKONČENOU ŽIVOTNOSTÍ. Tato služba bude možná díky spuštění speciálních webových stránek, na nichž si zákazníci budou moci vyhledat a zakoupit potřebné díly a nechat si je doručit až domů. Toto snadné a nákladově efektivní řešení je bude motivovat k tomu, aby udržovali své vozy v dobrém stavu výměnou dílů za nižší cenu.  Zákazník bude moci využít až o 70 % nižší pořizovací cenu, než je cena nového dílu, a opětovným využitím použitých dílů přispěje ke zvýšení reálné míry recyklace. (Novinka roku 2022)

Speciální nabídka pro elektromobily

Citroën, který se důrazně zapojil do přechodu na nové zdroje energií, nabízí svým zákazníkům řadu řešení, jež jim usnadňují jízdy v elektromobilu, zbavují je stresu, ať už jde o přípravu cest, vyhledávání nabíjecích míst, platbu za nabíjení, možnost příležitostného využití vozu se spalovacím motorem, podporu při používání plug-in hybridního vozu nebo speciální servisní smlouvy podporující recyklaci. 

Přístup je službám soukromého a veřejného nabíjení prostřednictvím Free2Move eSolutions, který zákazníkům pomáhá najít nejlepší řešení pro dobíjení vozu jak doma, tak na cestách. Zákazníkovi může služba po přesné analýze jeho potřeb, elektroinstalace a specializovaných nabídek financování pomoci při výběru a instalaci nástěnného nabíjecího zařízení v místě, které si zvolí. Díky připojení ke globálnímu portálu mobility Free2Move, který nabízí přístup ke 260 000 nabíjecích stanic v Evropě, může řidič během jízdy rychle zjistit dostupná nabíjecí místa a jejich ceny a po příjezdu odemknout nabíjecí místo pomocí aplikace eSolutions Charging nebo karty eSolutions. 

Plánovač cest, základní nástroj, díky kterému si řidič naplánuje cestu pomocí aplikace My Citroën a bez obav se tak dostane tam, kam chce. Aplikace zobrazuje nejvhodnější dobíjecí stanice na každé trase a odhadovaný čas příjezdu na základě aktuálního stavu nabití baterie a času potřebného k případnému dobití po cestě. Jakmile se řidič rozhodne pro nejlepší variantu trasy, odešle ji přímo z aplikace do online rozhraní My Citroën Drive Plus ve voze ë-C4 nebo ë-C4 X a může vyrazit.

Citroën nabídne zákazníkům elektromobilů možnost využívat kompletní servisní smlouvu určenou pro jejich elektromobil, která zahrnuje používání recyklovaných nebo repasovaných dílů schválených výrobcem, kdykoli je to možné. Tím se maximalizuje opětovné použití dílů a sníží se uhlíková stopa údržby vozidel. (Novinka roku 2022)

Specifické služby pro nečekané události

Majitelé vozů ë-C4 ve Francii mají možnost bezplatně si během dvouleté záruční doby zapůjčit na 7 dní vůz se spalovacím motorem, aby si usnadnili mobilitu v případě nárazové potřeby vyžadující větší všestrannost, například při cestě do oblasti se špatnými možnostmi veřejného nabíjení. Tato služba bude v Evropě zavedena pro všechny elektromobily řady Citroën v roce 2023.

Majitelé elektromobilu, kteří uzavřou servisní smlouvu, budou moci po dobu trvání smlouvy využít bezplatnou výpůjčku vozu na jeden týden ročně. Poté mohou využít další týden, který bude zpoplatněn.

Optimalizace řízení a využívání plug-in hybridního modelu

PHEV PLUG-IN REMINDER pomůže využít plug-in hybrid na maximum tím, že zákazníkovi připomene dobití baterie. Vůz analyzuje chování řidiče a v případě potřeby vyšle po pěti dnech a deseti jízdách bez nabíjení upozornění na centrální obrazovku. 

PHEV CONNECT, služba nabízená firemním zákazníkům, která je první rok zdarma a která umožňuje správcům vozových parků snižovat spotřebu a emise tím, že analyzuje chování uživatelů při používání a nabíjení s cílem podpořit je v efektivnějším využívání jejich plug-in hybridního vozu.

V České republice nejsou zatím všechny služby k dispozici a budou spouštěny postupně.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit