Dacia za prvních 9 měsíců roku 2023 prodala celkem 493 511 osobních a užitkových vozů, což je o 16,7 % více než ve stejném období roku 2022. V samotném třetím čtvrtletí zaznamenala Dacia 148 124 prodejů, přičemž její objemy vzrostly o 2,4 % oproti 3. čtvrtletí roku 2022, což je z hlediska tržního podílu nejsilnější čtvrtletí roku.
Prodeje modelu Dacia Sandero dosáhly 199 516 prodaných vozů, což je o 18,3 % více než ve stejném období loňského roku. Sandero si od roku 2017 udržuje pozici lídra na trhu prodeje sooukromým zákazníkům v Evropě.
Dacia Duster s 154 460 prodanými kusy vzrostla o 4,1 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2022. Udržuje si tak své místo v první trojce prodejů soukromých SUV v Evropě.
Dacia Jogger zaznamenala se 70 932 prodanými kusy za prvních 9 měsíců roku nárůst o 76,1 %. Vede retailové prodej segmentu C (bez SUV).
S počtem 44 262 prodaných vozů Spring je to o 40,6 % více než ve stejném období loňského roku. Udržuje si tak své místo v první trojce prodejů soukromých elektromobilů v Evropě.
Na evropském trhu prodejů soukromým osobám, který vzrostl o 16,9%, vzrostla Dacia o 19,6 %. Tržní podíl Dacie na evropských prodejích soukromým osobám dosáhl 4,4 %, tj. +0,1 bodu ve srovnání se stejným obdobím (2022). V retailovém prodeji zůstává Dacia s tržním podílem 8,4 % v první evropské trojce.
V roce 2023 překročila Dacia hranici 8 milionů prodaných vozů. To znamená, že positioning a strategie značky Dacia si i nadále získávají zákazníky. Výbava Extreme, představená na začátku roku 2023, zaznamenala velký úspěch a nyní tvoří 1/3 zákaznických objednávek.
Nabídka UP&GO vychází vstříc potřebám zákazníků značky Dacia: koupit si nové vozidlo s bohatou výbavou (UP) a rychlým dodáním (GO). Tuto nabídku si již vybralo více než 100 000 zákazníků.