Novinky

Dodání záslky v den podání? Ano, včetně zobrazení ceny a sledování vozu

>Redakce Redakce
29 září, 2021

Některé zásilky opravdu spěchají. Může to být třeba dodání nezbytně nutného dílu pro zprovoznění porouchaného výrobního zařízení. Nebo doručení originálu dokumentu pro ověření u notáře. Či krátce před odletem doručení vystaveného víza, bez něhož by nebylo možné naléhavě nutnou obchodní cestu podniknout. O to se postará tým firmy Cito Transport Technologies GmbH v Berlíně, kterou založila značka Volkswagen Užitkové vozy.

Postaráme se o cokoliv, co musí být u adresáta ještě téhož dne,“ vysvětluje generální ředitel Dr. Gregor Stock novou službu. „Naši zákazníci jednoduše zadají na portálu www.cito.ai velikost nákladu, adresy pro vyzvednutí zásilky a její doručení – a zbytek vyřídí naše služba.

Dalším praktickým přínosem pro zákazníky je zobrazení ceny přepravy již při její objednávce včetně pravděpodobného času doručení. Během přepravy lze sledovat polohu vozidla a tuto informaci sdílet s příjemcem. Potvrzení o převzetí zásilky a jejím doručení je fotograficky zdokumentováno a doplněno digitálním podpisem, což platí i pro vystavenou fakturu.

 Nápad založit společnost Cito vznikl díky nepříjemné situaci, v níž se před třemi roky ocitl jeden zaměstnanec značky Volkswagen Užitkové vozy. Dotyčný si zapomněl peněženku s dokumenty u svých rodičů a téhož dne musel odcestovat. Dotazoval se proto u různých firem poskytujících kurýrní služby, zda by bylo možné dodání téhož dne. Rychle se přitom ukázalo, že trh vychází v tomto ohledu zákazníkům vstříc jen minimálně.

Stock k tomu říká: „Po více než jedné hodině, kterou strávil telefonováním a psaním e-mailů, jsme si pomalu uvědomili, že neexistuje žádné transparentní řešení pro spolehlivé, extrémně rychlé a spontánní doručení, které známe od různých aplikací taxislužeb. Proto jsme se rozhodli, že takovou digitální službu vytvoříme.

Vzniklo řešení, které je transparentní, jednoduché a férové. Pomocí služby Cito si mohou zákazníci objednávat kurýrní služby rychle, sociálně odpovědně a férově. Časově úsporné řešení integruje všechny procesy do jedné služby – od objednávky kurýrní služby až po digitální dokumentaci.

Cito nabízí partnerským přepravcům férové podmínky a poskytuje jim bezplatnou možnost používat digitální prodejní kanál. Přepravci obdrží přímý a bezplatný přístup k platformě, která využívá veškerý potenciál digitalizace – od objednávky přes realizaci zakázky až po fakturaci. Cito věnuje hlavní pozornost požadavkům zákazníků, logistickým partnerům i samotné přepravě.

Díky tomu je celý proces pro obě strany transparentní: „Zákazník zná cenu přepravy již při objednání a ví, který řidič zásilku vyzvedne. Může jej i přímo kontaktovat a nemusí ztrácet čas čekáním na spojení s telefonním centrem,“ dodává Dr. Gregor Stock.

Jasné rámcové podmínky jsou stanoveny i pro logistické partnery služby Cito: „Naše platforma zakazuje zadávání zakázek subdodavatelům, navíc se všechny kurýrní společnosti zavazují dodržovat naše zásady chování. Kromě toho dostávají všichni logističtí partneři transparentní informace o výši odměny za své služby a o termínu její úhrady. Cito platí v pravidelných intervalech. Poskytovatelé přepravních služeb tak nemusí řešit problémy spojené s opožděnými platbami a jejich vymáháním,“ říká Stock.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit