30 července 2021
Školení

XI. ročník Business Academy

>Mario Rychtera Mario Rychtera
28 června, 2021

Na XI. ročník Business academy si letos hosté museli počkat. Koronavirová pandemie posunula termín až na 22. června, o to více ovšem bohatý program nabídl. Patnáct automobilek přivezlo do Leteckého muzea Metoděje Vlacha v Mladé Boleslavi rovnou padesátku automobilů pro odpolední testování na malebných okolních silnicích. Dopolední blok byl věnovaný odborným přednáškám zaměřeným na automobilové novinky a začleňování alternativních pohonů do vozových parků.

Jan Jandečka z Fleet Consulting Group se věnoval konvenčním i elektrifikovaným pohonům z hlediska TCO. V souvislosti s alternativními pohony zmínil nutnost změnit pohled flotilových manažerů na skladbu vozového parku i nastavení nového myšlení v jejich užívání. V případě elektrifikovaných modelů budou do cestovního itineráře promlouvat zastávky pro nabíjení, které je z hlediska ekologické efektivity důležité i pro Plug-in hybridy.

Novinkami v modelové nabídce značky Renault nás provedl Petr Diviš. Rok 2021 je pro značku mimořádně důležitý. Naplno se totiž rozjel prodej sportovně střiženého kupé SUV Arkana, které je téměř jedinou alternativou k prémiovým modelům této kategorie. Změny se udály také mezi užitkovými vozy, kde výraznou obměnou prošly modely Express a Kangoo. Obě dodávky se pyšní nadprůměrnou užitnou hodnotou, velkými nákladovými otvory i komfortní výbavou ze světa osobních vozů.

Přednáškové odpoledne uzavřel Jan Chabada z Global Assistance přednáškou o asistenčních a doplňkových službách pro motoristy. Hosté tak mohli nahlédnout do dění v call centrech a postupů při řešení problémů na cestách. Zajímavá byla statistika nejčastějších problémů, mezi něž patřily havárie, technické závady a defekty pneumatik.

Portfolio automobilů pro testování bylo opět pestré. Renault jako jediný přivezl zástupce užitkového segmentu. O elektrickou Škodu Enyaq byl mimořádný zájem a tak zase vedla statistiku výpůjček. Škodovka nabídla i další modely různých segmentů s klasickými i elektrifikovanými pohony. Každý má své přednosti, které je třeba správně  využívat, aby mohl ve fleetu efektivně fungovat. Své poznatky účastnici mohli konzultovat se zástupci automobilek na jejich stáncích.

Zázemí leteckého muzea Metoděje Vlacha je tradičně spojené s bohatým doprovodným programem. Kromě komentovaných prohlídek muzea byly k dispozici i letové ukázky slavných letadel z I. a II. světové války.

Závěrem děkujeme hlavním partnerům, automobilkám Renault a Škoda Auto. Děkujeme také partnerům Air Café&Bar, Leteckému muzeu Metoděje Vlacha, značkám Audi, Kia, SEAT, Volkswagen a také všem vystavovatelům.

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit