Ford nabídne zákazníkům plug-in hybridní variantu modelu Ranger. Nový Ranger Plug-in Hybrid zkombinuje schopnost jízdy na elektřinu s všestranností a užitnými vlastnostmi, jež zákazníci od nejprodávanějšího pick-upu v Evropě očekávají.

Výroba historicky prvního Rangeru Plug-in Hybrid bude zahájena koncem roku 2024, dodávky zákazníkům se rozběhnou počátkem roku 2025. Nový model bude znamenat významný krok vpřed v plánech značky Ford nabízet zákazníkům v segmentu středně velkých pick-upů celou škálu variant pohonu.
Majitelé vozů Ranger Plug-in Hybrid budou také moci využívat ekosystém Ford Pro, který zjednodušuje přechod na elektromobily díky integrovaným řešením nabíjení, softwaru i služeb.

Díky kombinaci zážehového motoru Ford EcoBoost o objemu 2,3 l s elektromotorem a trakční akumulátor nabídne Ranger Plug-in Hybrid vyšší točivý moment než jakýkoli jiný Ranger. Zároveň umožní jízdu v čistě elektrickém režimu, přičemž cílová hodnota dojezdu na jedno nabití má přesáhnout 45 kilometrů. Schopnost jízdy na elektrický pohon otevírá nové možnosti pro majitele firem v rostoucím počtu měst s nízkoemisními zónami.
Cílová hodnota nejvyšší dovolené hmotnosti brzděného přívěsu byla pro Ranger Plug-In Hybrid stanovena na 3500 kg – tedy stejně jako u ostatních modelů řady Ranger.

Ranger Plug-in Hybrid přinese také palubní zdroj Pro Power Onboard, který umožňuje například na staveništi nebo v odlehlém tábořišti napájet elektrické nářadí a spotřebiče s vysokým odběrem. Zásuvky jsou zabudované v nákladovém prostoru i v kabině. Hlučné, neskladné a těžké generátory tak mohou zůstat doma a na korbě zůstane více místa pro ostatní nářadí a vybavení.
Vedle toho, že zákazníkům poskytne elektřinu „na požádání“, nabídne Ranger Plug-in Hybrid rovněž několik EV režimů, jejichž prostřednictvím mohou řidiči určovat, kdy a jak bude vůz využívat elektřinu z trakčního akumulátoru.

V Rangeru Plug-In Hybrid nebude chybět ani pohon všech kol, přepínatelné jízdní režimy či moderní asistenční a bezpečnostní funkce.




























