V roce 2024 prodala značka Dacia 676 340 vozů, což představuje nárůst o 2,7 % oproti roku 2023. Rok 2024 je také milníkem v historii značky Dacia, která od roku 2004 překročila symbolickou hranici 9 milionů prodaných vozů.

Dacia dosahuje lepších výsledků než trh, v roce 2024 v porovnání s rokem 2023 vzrostly prodeje o 1,6 %. Prodejní výsledky značky potvrzují relevanci jejího positioningu založeného na nejlepším poměru ceny a výkonu.
Země s největším podílem značky Dacia na trhu
| Země | Podíl v % |
| Portugalsko | 7,7 |
| Itálie | 6,2 |
| Belgie | 5,2 |
| Lucembursko | 5,2 |
| Rakousko | 4,2 |
| Německo | 2,5 |
V Evropě zaznamenala Dacia rekordní podíl na trhu OV+LUV ve výši 3,9 %, což je o 0,1 bodu více než v roce 2023. Podíl na trhu OV vzrostl o 0,1 % na 4,5 %. Značka se oproti roku 2023 posunula o jedno místo na 9. pozici. Celkově Dacia dosáhla 8,2% podílu na evropském trhu s osobními automobily.
Země s největším meziročním růstem prodejů
| Země | Růst oproti 2023 v % |
| Česká republika | 20,2 |
| Maroko | 16,3 |
| Belgie | 15,4 |
| Lucembursko | 15,4 |
| Rakousko | 13,2 |
| Itálie | 13,1 |
| Španělsko | 12,4 |
| Polsko | 11,9 |
| Portugalsko | 10,7 |
Klíčové modely úspěchu
Sandero je s 309 392 prodanými vozy v roce 2024 (o 14,5 % více než v roce 2023) nejprodávanějším vozem v Evropě ve všech prodejních kanálech a od roku 2017 také nejprodávanějším vozem u soukromé klientely v Evropě. Sandero je prvním vozem značky Dacia, kterého se prodalo více než 300 000 kusů za jediný rok.

Duster (generace 2 a 3) si od roku 2018 udržuje pozici nejprodávanějšího SUV v prodeji soukomé klientele v Evropě. Je také 2. nejprodávanějším osobním vozem v Evropě. S 215 024 prodanými kusy v roce 2024 (o 7,3 % více než v roce 2023) ve všech zemích překročil Duster od svého uvedení na trh v roce 2010 hranici 2,5 milionu prodaných kusů. Nová generace, uvedená na trh v květnu 2024, realizuje 29 % svých prodejů s hybridním pohonem.

Prodeje modelu Spring v roce 2024 výrazně poklesly (-63 % oproti roku 2023), zejména v důsledku snížení státních dotací. Příchod nové verze do showroomů v září však vedl k nárůstu objednávek v posledních třech měsících.

V roce 2024 se prodalo 96 440 vozů Jogger (o 2,4 % více než v roce 2023). Model Jogger je 2. nejprodávanější vůz segmentu C v Evropě s výjimkou SUV. Hybridní pohonné jednotky se na prodejích podílely 29 %.
Atraktivita modelové řady Dacia se projevuje také v její schopnosti získávat nové zákazníky a budovat si jejich loajalitu. V evropské pětce (Francie, Spojené království, Německo, Itálie a Španělsko) 6 z 10 zákazníků značky Dacia nevlastnilo žádný vůz skupiny Renault (62,3 %). V době obnovy svého vozu si 8 z 10 zákazníků vybralo vozidlo skupiny Renault (81,1 %).

Důkazem dynamiky modelové řady Dacia je skutečnost, že modely uvedené na trh v roce 2024 si vybírá 78 % zákazníků s nejvyšší úrovní výbavy, resp. 80 % u modelu Duster a 67 % u modelu Spring.
V zájmu posílení loajality zákazníků je nyní nový produkt garance Dacia Zen součástí servisních balíčků a vztahuje se na všechna vozidla v nabídce se zárukou na 12 měsíců nebo 30 000 km, kterou lze prodloužit až na 7 let nebo 150 000 km.




























