Více než tisíc objednávek, nadprůměrný zájem o elektrické verze i opětovný úspěch bestselleru Peugeot 2008 – taková je bilance letošní jarní akce „7 dní Peugeot“.

V akčním týdnu od 10. do 16. března využili klienti z celé republiky příležitosti pořídit si nový vůz za atraktivní cenu, s financováním a sedmiletou zárukou.
Během pouhých sedmi dní uzavřeli koncesionáři Peugeot v Česku celkem 1 006 objednávek. Z toho 60 % tvořily skladové vozy, které byly ihned k dispozici, a 40 % objednávek směřovalo do výroby. Ty pak posílí prodeje značky v nadcházejících měsících.
Nejprodávanějším modelem byl dle očekávání Peugeot 2008, který tak znovu připomněl svou více než deset let trvající dominanci v rámci značky Peugeot v ČR. Během akce se pro něj rozhodlo téměř 300 kupujících. Výborné výsledky zaznamenaly i ostatní modely – všechny klíčové řady Peugeot 208, 3008, 5008 a Rifter překročily hranici stovky objednávek. Z toho 4 % tvořily elektromobily.
V rámci paralelně probíhající akce „7 dní Peugeot Professional“ bylo prodáno přes 200 užitkových vozů, přičemž majoritní podíl si připsal modernizovaný Peugeot Boxer. Značka Peugeot zaručí všem klientům lehkých užitkových vozů pětiletý servis zdarma (nebo 200 tis. km)

Akce pokračují
Peugeot 2008 bude podpořen cílenou reklamní kampaní a cenovou nabídkou od 479 000 Kč. Na skladové vozy navíc značka připravila dodatečnou podporu, díky které si zákazníci budou moci nový vůz pořídit ještě výhodněji.

Kromě toho připravil Peugeot atraktivní podmínky také pro větší SUV, Peugeot 3008 a 5008, a to nejen ve standardních hybridních a elektrických verzích, ale i v plug-in hybridních, a elektrických variantách s dlouhým dojezdem (Long Range). Další oblíbený model, Peugeot Rifter je k dispozici s dieselovým pohonem s manuální či automatickou převodovkou nebo jako elektromobil, přičemž na všechny verze modelu Rifter poskytne Peugeot v ČR nově nadstandardní sedmiletou záruku.




























