V loňském roce Peugeot významným způsobem posílil na poli elektrických automobilů. Postupnou modernizací portfolia navíc jeho modely posilují na image luxusních vozů. Dařilo se i segmentu lehkých užitkových aut.

Značka Peugeot v roce 2024 registrovala celosvětově 1 097 750 vozů. Díky modelu E-208 je evropským lídrem v rámci elektrických hatchbacků třídy B. Peugeot je také jedničkou na evropském trhu v segmentu elektrických LCV s modely E-Partner, E-Expert a E-Boxer.
V roce 2024, v náročném a konkurenčním prostředí, vzrostl prodej elektrických vozidel v Evropě o 8 % ve srovnání s rokem 2023. Značka Peugeot v uplynulém období více než zdvojnásobila objednávky na elektrické vozy.

Peugeot i nadále dominuje v kategorii elektrických městských vozů s modelem Peugeot E-208 a v segmentu elektrických lehkých užitkových vozidel. Tyto vynikající výsledky přibližují značku k cíli stát se lídrům v oblasti elektromobility na evropském trhu v rámci nespecializovaných automobilek.
Peugeot razantním způsobem podporuje elektrifikaci. Dokazuje to fakt, že 35 % v Evropě registrovaných vozů má plně elektrický, plug-in hybridní nebo hybridní pohon. Zároveň modelový mix směřuje k luxusnějším segmentům, což je vidět na elektrických modelech E-3008, E-5008 a E-408. Obecně pak řada 3008 zaznamenává prodejní úspěch s více než 100 000 objednávkami.
Celosvětové prodeje mimo Evropu (státy EUR 29) představují 25,1 % z celkových prodejů značky.




























