Léto patří nealkoholickým koktejlům. Inspiraci na osvěžení během horkých dnů přináší značka Targa Florio, známá díky limonádám ze sicilských citrusů, která spadá pod společnost Kofola. V nejnovější kampani si na pomoc přizvala legendární komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále.
V sérii videí odlehčenou formou prezentují zajímavé tipy na netradiční letní koktejly, po kterých budete mít čistou hlavu a dokazují, že motorismus a mixologie mají mnoho společného.
Příběh značky Targa Florio je postavený na stejnojmenných automobilových závodech, které se odehrávaly na slunné Sicílii. Vždyť právě z tohoto italského ostrova pocházejí klíčové ingredience, na kterých jsou její prémiové citrusové limonády a toniky postavené. V nejnovější kampani značka ukazuje nové cesty, jak si její nápoje můžete vychutnat ve formě nealkoholických letních koktejů. To vše prezentuje poutavou formou, kdy přípravu komentují žijící auto-moto legendy Števo Eisele a Pepa Král.
„Lidem jsme chtěli přinést kousek inspirace ve formě receptů, zároveň jsme však chtěli zůstat věrní příběhu značky, která se od svého vzniku spojuje s motorismem. Kampaň ‘Nealko koktejly, které mají drive’ to za nás dokonale splňuje,“ říká Michal Sedláček, manažer značky Targa Florio.
Jednotlivé koktejly jsou pojmenovány podle maličkých sicilských vesniček, skrze které v minulosti vedl proslulý závod Targa Florio. Mezi recepty tak najdeme jména jako Targa Florio Cerda s brusinkami, Scillato s mangovým džusem a skořicí, Calcavuturo se svěží okurkou a limetkou a Collesano s jahodami a citronovou šťávou. Za konkrétními recepturami stojí talentovaný barman Mauro Banderas, který se kromě šikovnosti vyznačuje také pravým „italským lookem“.
Novinkou v rodině nápojů Targa Florio se letos stala další příchuť Tonica Ginger, dnes tolik oblíbený zázvorový tonik. Chuť této novinky je jedinečná díky sicilskému zázvoru doplněnému svěžími tóny místního citronu.
„Stejně jako v případě ostatních toniků značky Targa Florio i tento obohacuje sicilská mořská sůl. Ke slazení používáme výhradně třtinový cukr, jehož chuť vyvažuje přírodní chinin,“ “ doplňuje Michal Sedláček. Nový tonik byl použitý ve speciálním letním koktejlu s názvem Campofelice s jablky a mátou.
„Hledat průniky a analogie ve slovnících mixologie a motorismu nás v agentuře všechny bavilo. Nejlepší vizitkou byl asi fakt, že voiceovery pochválili i samotní komentátoři Števo s Pepou,“ přibližuje Adam Marčan, kreativní ředitel agentury Mannschaft.
Kampaň navazuje na loňský televizní spot “Chuť vítězství nevyprchá” a v sérii online videí ukazuje proces míchání nealko koktejlů s komentářem moderátorů. Spoty jsou natočená ve stejném prostředí autoservisu, čímž došlo k vizuálnímu propojení obou složek kampaně. Výsledek si můžete prohlédnout na sociálních sítích a Youtube značky Targa Florio. Na zdraví!