Mladá prémiová koncernová značka CUPRA rozšířila svou prodejní a servisní síť v Česku o další CUPRA Garage. Pro sportovně založené hatchbacky, kombíky a SUV si nově můžete zajet do showroomu v Průhonicích u Prahy, kde se stal součástí areálu autorizovaného prodejce Pyramida Průhonice.
S prodejní plochou 800 m2 je to současně i největší showroom CUPRA Garage v České republice a první ve Středočeském kraji. Průhonická pobočka je po Znojmě, Českém Krumlově, Brně a Olomouci pátým letos otevřeným showroomem mladé ambiciózní značky koncernu Volkswagen, která od svého představení v roce 2018 již sedmým rokem dynamicky roste.
„Mám velkou radost, že se nám slavnostním otevřením nového exkluzivního showroomu CUPRA Garage Pyramida Průhonice podařilo úspěšně završit letošní fázi rozšiřování a zkvalitňování prodejní a servisní sítě naší značky CUPRA, která na českém trhu pokračuje v dvouciferném růstu,“ řekl při slavnostním otevření showroomu ředitel divize CUPRA společnosti Porsche Česká republika Aleš Novák.
Současně s tím dodal, že největší CUPRA Garage v České republice poskytne klientům značky exkluzivní zákaznické zážitky v jedinečné atmosféře umocněné nevšedním emocionálním nábojem, který charakterizuje nekonvenční svět značky CUPRA.
„Věřím, že se průhonická CUPRA Garage stane silným magnetem pro fanoušky sofistikovaných automobilů s jedinečným designem a sportovní duší z blízkého i širokého okolí.“
Průhonickou Cupru Garage otevírá společnost Pyramida Průhonice, která je zároveň autorizovaným prodejcem automobilů Seat a CUPRA. Ta se během více než čtvrt století etablovala jako jeden z předních poskytovatelů automobilových služeb v pražském regionu.
„Vozy Cupra jsou navrženy pro ty, kteří hledají nejen vysoký výkon a precizní jízdní vlastnosti, ale také výjimečný design, moderní technologie a exkluzivní detaily. Každý model ztělesňuje individualitu a osobitý styl umocněný prémiovým zpracováním interiéru a inovacemi v oblasti konektivity a bezpečnosti,“ řekl při otevření nové „garáže“ jednatel a ředitel společnosti Pyramida Průhonice Jiří Sudík.
Velkolepá premiéra
Součástí slavnostního otevření bylo i představení nové posily stále se rozšiřujícího portfolia modelů značky Cupra. Model Terramar designově navazuje na své nedávno modernizované sourozence Formentor a Leon se letos dostal mezi finalisty jak evropského tak českého automobilu roku. Oproti Formentoru je o 7 cm delší, čímž se stává největší cuprou v historii a zároveň vlajkovou lodí výrobního programu španělské automobilky. Větší karoserie nabídne mimo dostatečného prostoru pro cestující na předních i zadních sedadlech také velký zavazadlový prostor o objemu 602 litrů.
Terramar budou pohánět pouze zážehové motory a plug-in hybridy. Základem nabídky je čtyřválec 1.5 eTSI s mildhybridní technologií o výkonu 150 koní kombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, která přenáší točivý moment pouze na přední kola.
Za tuto verzi zaplatíte 1 104 900 korun, ale ve standardní výbavě nic podstatného nechybí. Připlácet si nemusíte mimo jiné například za Full LED přední světlomety, 18palcová kola z lehkých slitin, interiér čalouněný umělou kůží a designovou látkou, prémiové obložení přístrojové desky s měděnými detaily, vyhřívaná sedadla, sportovní kožený multifunkční vyhřívaný volant, samočinnou třízónovou klimatizaci, 12,9palcový středový displej a 10,25palcový displej místo kontrolních přístrojů či doslova armádu asistenčních a bezpečnostních systémů. Součástí základní výbavy je navíc sportovní podvozek snížený o 10 milimetrů a pětiletá záruka.
Druhý stupeň výbavy VZ startuje na ceně 1 344 900 korun a sází na ještě sportovnější dojem, který umocňují 19palcová kola, skořepinová sedadla s integrovanou opěrkou hlavy a adaptivní tlumiče DCC Pro. Ve standardu najdete navíc inteligentní parkovací asistent a elektricky nastavitelná přední sedadla. Vrcholem nabídky bude limitovaná edice Terramar America’s Cup Limited Edition, která se vyznačuje speciálním matně šedým odstínem barvy karoserie Enceladus, černými 20palcovými koly nebo skořepinovými sedadly čalouněnými kůží Moonslate. V první sérii by mělo vzniknout jen 1337 kusů a cena začíná na 1 484 900 korunách.
Obě lepší výbavy je možné kombinovat buď se zážehovým dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 265 koní, samočinnou sedmistupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol nebo plug-in hybridním pohonným ústrojím o celkovém výkonu 272 koní, který kombinuje přeplňovaný čtyřválec 1,5 litru a elektromotor. Díky baterii o kapacitě 19,7 kWh může Terramar ujet na elektřinu přes 100 km. V nabídce bude ještě slabší varianta plug-in hybridu s celkovým výkonem 204 koní.