Jen několik dní před tím, než se Alfa Romeo Junior v rámci prvních silničních testů představí na testovací trati Balocco (provincie Vercelli), dokončil tým inženýrů Alfa Romeo vývoj jízdní dynamiky tohoto projektu. Testy ukázaly, že výkon elektromotoru zajistí dynamiku na úrovni variant VELOCE modelů Giulia, Stelvio a Tonale.
Ještě před tím, než dojde k homologaci, se Alfa Romeo Junior se svým elektrickým pohonem o výkonu 280 k/207 kW představí v rámci jízdních testů vybraným mezinárodním odborným novinářům. Bude to ve stejném prostředí, kde tým italských inženýrů ověřoval splnění dynamických požadavků kladených na tento vůz. V tomto novém kompaktním sportovním voze se nový elektromotor dané konfigurace představí v roli nejsportovnější verze celé modelové řady.

Řízení bylo pro zlepšení jízdních vlastností naladěno speciálně pro tento model a vyznačuje se nejen přesností, ale také nejpřímějším převodem v daném segmentu (14,6). Sportovní podvozek byl snížen o 25 mm. Přední i zadní stabilizátory jsou extra zesílené, takže se lépe osvědčí při průjezdech zatáčkami, v nichž zajistí vyšší úroveň přilnavosti. Brzdová soustava je tvořena předními kotouči o průměru 380 mm a čtyřpístkovými pevnými třmeny. Samosvorný diferenciál Torsen je zárukou nejlepší možné trakce na všech typech povrchu. Prvotřídní grip poskytují také vysokovýkonné 20“ pneumatiky, navržené přímo pro elektrické vozy.

Cíle vývoje jsou samozřejmě stejné jako u každé Alfy Romeo: zaměření na nejlepší možnou ovladatelnost a jízdní dynamiku ve svém segmentu. I proto byl k vývoji tohoto projektu povolán stejný tým inženýrů, který se podílel na speciálních modelech, jako jsou 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA a aktuálně pracuje také na typu 33 Stradale.




























