Díky internetovým prodejním platformám exponenciálně roste přeprava zboží, zatímco městská centra jsou stále méně dostupná. V této nové rovnici je zřejmé, že tradiční přepravní vozy budou řidičům, profesionálům a obchodníkům vyhovovat stále méně. S využitím nové platformy elektrické dodávky FlexEVan vyvinuté společností Flexis (společnost, v níž je skupina Renault partnerem) přišla značka Renault s ideální novou městskou dodávkou, 65 let poté, co model Estafette způsobil revoluci ve světě dodávek.
Specifikace byly vypracovány na základě studie potřeb, zpětné vazby a ohlasů profesionálů z oboru, přičemž se soustředily na dvě hlavní oblasti: bezpečnost řidiče dodávek a jeho nákladu a úsporu času.
Průkopnický odkaz modelu Estafette Koncept Estafette má se symbolickou dodávkou Renault z roku 1959 společného mnohem více než jen kulaté světlomety. Původní model Estafette byl prvním vozidlem značky Renault, které mělo celé hnací ústrojí – motor a převodovku – umístěno vpředu, aby se uvolnil veškerý prostor vzadu pro nakládání.
Nový Estafette 4.0 je prvním vozem vybaveným elektrickou platformou FlexEVan, která je připravena změnit situaci v oblasti užitkových vozidel. Oba vozy byly navrženy tak, aby usnadnily život řidičům dodávek, obchodníkům a prodejcům, a oba jsou pozoruhodně kompaktní – uvnitř jsou prostorné, a přitom se s nimi snadno parkuje. Obě mají dvoje posuvné dveře pro bezkonkurenční pohodlí a bezpečnost. A oba byly navrženy pro profesionály a s profesionály. V roce 1959 uvedl Renault svůj vůz Estafette na trh po celé Francii. Konceot Estafette se za dva roky stane sériovou dodávkou, takže sledujte novinky