Nový Master, který měl premiéru koncem loňského listopadu, je nejúčinnějším vozidlem ve své kategorii s konstrukcí „Aerovan“ a odporem vzduchu (Scx) sníženým o 20 %. Je to také jediné vozidlo ve své třídě, které se vyrábí ve Francii.
Na český trh míří ve výbavách Advance a Extra. Vznětový motor Blue dCi je k dispozici ve čtyřech variantách, všechny s manuální převodovkou, o výkonu 105, 130, 150 a 170 k. Všechny motory přinášejí výrazné zlepšení spotřeby paliva (-1,5 l/100 km v průměru) i emisí CO2 (- 39 g/km) a udržují dodávku pod hranicí 200 g/km. Na konci roku bude k dispozici 9stupňová automatická převodovka.
Master je k dispozici také v elektrické verzi E Tech se dvěma variantami baterií, 40 kWh (městský dojezd, dostupné později) a 87 kWh (prodloužený dojezd), které uspokojí všechny potřeby díky rekordnímu dojezdu 460 km (dle homologace WLTP).
Těžký náklad stále se skupinou B
Nový Renault Master se může pochlubit rekordními hodnotami s užitečným zatížením 1 625 kg kompatibilním s řidičským průkazem B, dojezdem přes 460 km (pro verzi L2H2 4T dostupné později) a tažnou silou 2,5 tuny.
Spotřeba paliva zůstává díky inovativnímu systému tepelného managementu mírná, s hodnotou WLTP 21 kWh/100 km u verze vybavené baterií o kapacitě 87 kWh. Rychlonabíjení stejnosměrným proudem o výkonu 130 kW zvyšuje dojezd na 229 km za 30 minut. V domácích podmínkách se baterie nabije z 10 % na 100 % za čtyři hodiny pomocí 22 kW AC wallboxu.
České ceny
Základní cena s motorem 2,0 Blue dCi o výkonu 77 kW startuje na částce 793 000 Kč. Za silnější provedení s 96 kW si značka úřtuje 823 000 Kč. Příplatek za lepší výbavu Extra činí 30 000 Kč. Získáte tím navíc senzor světel i stěračů, více zásuvek pro externí malé přístroje, sedadlo nastavitelné v 6 úrovních, dvousedadlo spolujezdce s mobilní kanceláří, ocelovou přepážku s obložením a mnoho dalšího. Elektrická verze startuje na ceně 1 170 000 Kč.