Český trh, Novinky

Asistenční služby pro zákazníky Renaultu bude zajišťovat společnost Global Assistance a.s. 

>Redakce Redakce
02 prosince, 2022

Novým poskytovatelem asistenčních služeb společnosti Renault Česká  republika, a.s. se stává od dnešního dne společnost Global Assistance a.s. 

Situace, kdy zákazník musí vyřešit nehodu nebo poruchu svého vozidla je jedna z rozhodujících  zkušeností, podle které se posuzuje kvalita péče značky o své zákazníky a je zřejmé, že zde není  prostor pro improvizaci. Proto společnost Renault Česká republika, a.s. vypsala otevřené výběrové  řízení a hledala silnou a profesionální společnost, které by mohla tak důležitou službu svěřit. Oporu nalezla ve společnosti Global Assistance. 

Díky spolupráci s Global Assistance očekáváme, že o každého našeho zákazníka v nesnázích, ať  už v důsledku neočekávané události, nehody či závady, bude u nás či v zahraničí postaráno  s maximální péčí. Předpokládáme zkrácení doby dojezdu asistenčního vozidla na místo,  maximalizaci zprovozněných vozidel bez nutnosti odtahu do servisu, komplexní servis v případě  nehody a zajištění další mobility našeho zákazníka. Digitální služby jako například on-line sledování  příjezdu asistenčního vozidla budou postupně integrovány do systémů výrobce včetně vozidla  samotného“, specifikoval očekávání budoucí spolupráce Luděk Šára, Technical Services Manager  EAST. 

Global Assistance bude poskytovat své služby pro všechna vozidla uváděná na trh společností  Renault ČR a.s., jde o značky Renault, Dacia i Alpine.  

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit