Novinky

Škoda Auto mění identitu i logo. Najít to správné trvalo více než rok

>Redakce Redakce
02 září, 2022

V rámci strategie Next Level – Škoda Strategy 2030 představuje Škoda Auto novou identitu značky Škoda, která zahrnuje nový designový jazyk, nové logo a nejradikálnější změnu firemní identity za posledních 30 let. Škoda Auto také zrychluje a rozšiřuje svou elektrickou ofenzívu. Do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další budou následovat.

Na vývoji nové firemní identity se pod vedením marketingového oddělení podíleli zaměstnanci napříč celou společností. Kromě toho se 2 200 respondentů ze šesti klíčových trhů – České republiky, Německa, Itálie, Norska, Indie a Izraele – vyjádřilo k vybraným návrhům z celkem
165 verzí loga.

V marketingové komunikaci se bude klást výrazně větší důraz na nápis Škoda ve srovnání s firemním logem. Nová stylizace využívá zcela jinou typografii, a klade důraz na nápis Škoda. Podle očekávání představovala největší výzvu integrace háčku nad písmenem S, který je nyní integrován do horní křivky.

Změnou prošel rovněž symbol okřídleného šípu. Na první pohled je patrné jeho zjednodušení. Nově bude logo značky Škoda vykresleno bez plastické 3D grafiky. Automobilka tak reaguje na posun k ještě větší digitalizaci. Je totiž mnohem působivější zejména na mobilních zařízeních a lze jej také flexibilněji integrovat do různých formátů. Součástí modernizace budou také designové úpravy provozoven autorizovaných partnerů.

 

Partneři magazínu

Přihlásit Registrace
Pamatovat si mě
Ztracené heslo?
Přihlásit Registrace
Potvrzení registrace vám zašleme e-mailem.
Obnova hesla Registrace
Přihlásit