Estafette, Goelette a Trafic, 3 silná jména pro 3 velmi odlišné osobnosti s doplňující se DNA! Nová řada plně elektrických užitkových vozů vznikla v rámci spolupráce s Flexis, nezávislou společností založenou skupinami Renault Group, Volvo Group a CMA CGM Group.
Díky nové platformě v kombinaci s architekturou SDV budou řešení pro naše zákazníky dokonale přizpůsobena tak, aby je podpořila v energetickém a technologickém přechodu díky dodávkám, které jsou zároveň kompaktní, prostorné a adaptabilní.
Základem je skateboardová platforma, která nabízí flexibilitu, ergonomii a konektivitu, prakticky nekonečné možnosti přizpůsobení a snížení provozních nákladů, přičemž zaručuje vysokou úroveň bezpečnosti a výkonnosti.
Renault Trafic E-Tech elektrický
Renault Trafic, který se stal skutečnou ságou s více než 2,5 mil. vyrobených vozů, pokračuje ve svém úspěšném příběhu čtvrtou generací. Nová verze díky zmenšenému přednímu převisu a prodlouženému rozvoru má kola umístěna na koncích, aby se maximalizoval vnitřní prostor při zachování poloměru otáčení odpovídajícího vozu Renault Clio. Výška menší než 1,90 m zajišťuje snadný přístup do podzemních parkovišť. Tam přijdou vhod ochranné prvky ve spodní části karoserie.

V přední části zdůrazňuje centrální animace technologický charakter vozu a zdůrazňuje podsvícenou horní masku a osvětleným logem, doplněnou o boční světla DRL.

V zadní části vozu je vysoká linie, která ladí s bočními okny, asymetrické výklopné dveře s výraznými křivkami a spoiler s deflektory pro optimalizaci aerodynamiky. Zadní světla se vyznačují novým světelným podpisem v plastickém designu.
Renault Goelette E-Tech elektrický
Historický užitkový vůz Renault Goelette jezdil na silnicích od roku 1956 po dobu 10 let. Goelette E-Tech elektrický je navržen tak, aby vyhovoval široké škále potřeb, a je k dispozici ve třech verzích: s podvozkem s kabinou, skříňový a sklápěcí, což nabízí širokou škálu přestavěných vozidel.

Goelette E-Tech elektrický plně využívá výhod nové chytré a flexibilní architektury, kterou umožňuje tato nová generace vozidel, a má jednotnou přední část až po B-sloupek, která je identická s přední částí modelu Trafic E-Tech elektrický.
Zadní část, která není z výroby dokončena, byla speciálně navržena tak, aby na ní bylo možné umístit téměř neomezené množství nástaveb a přizpůsobovat ji dle specifickým potřebám uživatelů jako např. box, sklopný valník a další.

Zadní světla v sobě spojují funkčnost a eleganci a umocňují celkový design vozidla. Díky verzím se schůdky nebo bez nich je Goelette E-Tech elektrický navržen tak, aby se přizpůsobil všem situacím a zároveň nabízel praktičnost a modernost.
Renault Estafette E-Tech elektrický
Estafette E-Tech je moderní reinterpretací kultovního užitkového vozu Renault z 60. let, přizpůsobenou požadavkům moderní městské logistiky.
V letech 1959-1980 neslo jméno Estafette více než půl milionu vozů a jeho ikonické jméno je symbolem užitkového vozidla již po několik generací.

Jeho nová podoba s délkou 5,27 m a šířkou 1,92 m umožňují snadné manévrování po městě. Jeho výška 2,60 metru umožňuje pohodlný pohyb osobě vysoké až 1,90 metru po nákladovém prostoru a zajišťuje plynulou cirkulaci mezi kabinou a nákladovým prostorem. Jízdní vlastnosti vynikají obratností ve městském prostředí.
Estafette E-Tech elektrický obsahuje prvky určené pro profesionály v městském prostředí, jako jsou posuvné boční dveře s integrovanou neviditelnou kolejnicí pro hladké otevírání. Boční schůdky na obou stranách usnadňují nastupování a vystupování z vozidla a zlepšují ergonomii pro uživatele.

V zadní části optimalizuje zavazadlový prostor posuvná zástěna s jedním blokem, zatímco schůdky z nerezové oceli podtrhují robustní a technologický charakter vozidla. Zrnité černé chrániče na horní a spodní části karoserie opticky snižují výšku vozidla a dodávají mu dynamický, moderní vzhled. Tyto černé prvky zároveň posilují robustnost karoserie a nabízejí ideální ochranu pro intenzivní provoz v městském prostředí.
Tato nová řada vozidel se bude vyrábět ve Francii, v závodě v Sandouville, a na trhu bude k dispozici od roku 2026. Další podrobnosti budou zveřejněny v následujících měsících.




























