Společnost Zentiva ke svým potřebám využívá téměř 150 osobních automobilů. Nejvíce je zastoupena značka Škoda s modely Octavia a Superb. Octavie jsou pořizovány v motorizacích 1.6 TDI a 2.0 TDI a to v závislosti na úrovni pozice uživatelů těchto vozidel. Pro vyšší management jsou dále k dispozici vozidla značek VW a AUDI.

Společnost Zentiva, člen skupiny Sanofi, je mezinárodním lídrem, který vyvíjí, vyrábí a distribuuje cenově dostupné generické léky. Členem skupiny je Zentiva od roku 2009, kdy bylo vedením společnosti Sanofi rozhodnuto o vytvoření „Zentiva generické platformy“ a od roku 2011 se veškerá činnost v oblasti generik v Evropě odehrává pod touto značkou. Od roku 2012 pak řídí Zentiva vývoj generického portfolia skupiny Sanofi v celosvětovém měřítku a vstupuje na trhy v Africe na Blízkém východě.
V současné době pokrývá Zentiva svými produkty více než 50 států celého světa a celosvětově zaměstnává téměř 6000 zaměstnanců.
Mercedes-Benz C kombi
V září tohoto roku Mercedes doplnil nový sedan třídy C o praktičtější verzi kombi. Ve srovnání s předchozí generací je nové „céčko“ lehčí, úspornější a především znatelně větší. Oproti předchůdci je nová třída C ve všech směrech větší, což platí i pro interiér. Podepsal se na tom i rozvor zvětšený o 6 centimetrů. Celkově je automobil delší o 9,5 cm, a tak dosahuje délky 4,7 metru, takže se jedná o největší třídu C, jakou kdy ve Stuttgartu vyrobili. Praktický zavazadlový prostor pojme 490 litrů a zvětšil se jen o 5 litrů.

Pro třídu C a C kombi je nabízeno šest zážehových a sedm vznětových motorů s výkony od 85 do 375 kW, přičemž nechybí hybridní systém kombinující vznětový motor s elektromotorem.
Cena kombi začíná na 892 980 Kč, nejvýkonnější verze s 375 kW vyjde na 2,3 milionu korun včetně DPH.
Hodnocení manažera
„Po delší době jsem opět usedl do mercedesu a musím konstatovat, že mě použité technologie a elektronika příjemně překvapily. Protože sleduji nové trendy v této oblasti, oceňuji, jak v praxi vše velmi dobře a prakticky funguje. Velice pozitivní je také skutečnost, že bezpečnosti se Mercedes věnuje ve velké míře, což dokládají použité technologie i systémy, které se snaží předcházet srážkám i s chodci či zvěří, a případné následky snižují na minimum.
Velice chválím přesné strmé řízení a vyvážené jízdní vlastnosti, které jsou sportovnějšího charakteru, a stále přitom nabízejí nadprůměrný jízdní komfort.
Příjemně kultivovaně se chová 7stupňová převodovka 7G – Tronic PLUS, u které nebylo při zapnutém režimu „Komfort“ téměř znatelné řazení jednotlivých převodových stupňů. Kladně hodnotím také intuitivní řazení této převodovky.
Výkony motorů C200/100 kW a C220/125 kW je pro dané vozidlo v této kategorii plně dostačující a jeho síla umožňuje v případě potřeby bezpečné rychlé předjetí, o čemž jsem se mohl několikrát přesvědčit na silnicích v okolí Sedlčan a Příbrami, kde jsem vozidlo převážně testoval.
Jsem přesvědčen, že tento vůz si i vzhledem ke své praktičnosti a užitným vlastnostem najde širší uplatnění ve firemních vozových parcích pro vyšší management společností.
Testovaný vůz by se jistě vyjímal v kterékoliv flotile a určitě bych jej pro firemní klientelu doporučil. Důležitou roli na zařazení takového modelu do flotily však v našich podmínkách hrají finanční podmínky, a tak je konkrétní cenová nabídka pro společnost důležitá.”




























